20/04/2024

کیم کلایسترس: سرنا ویلیامز و مادران دیگر برای من الهام‌بخش بودند

  • توسط مینا
  • 17/09/2019
  • 0

کیم کلایسترس نفر اول پیشین تنیس جهان، نظر خود را در مورد تصمیمش برای بازگشت و بازی در تور WTA، در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت بیان کرد.

صحبت های کیم کلایسترس در خصوص بازگشت به تنیس

کیم کلایسترس آماده‌سازی خود را برای حضور در رقابت‌های حرفه‌ای تنیس این‌گونه توصیف کرد:

من از چند هفته قبل دوباره تمریناتم را شروع کردم و می‌دانم برای آمادگی هنوز مسیری طولانی در پیش دارم. پس ترجیح می‌دهم قدم به قدم رو به جلو حرکت کنم و بعد تصمیم بگیرم که کجا در اولین تورنمنتم شرکت کنم. در ماه دسامبر با مربی‌ام صحبت خواهم کرد تا با هم این تصمیم را بگیریم. در حال حاضر زیاد احساس آمادگی نمی‌کنم و به همین دلیل شاید حضورم در مسابقات را به تاخیر بیندازیم. نمی‌خواهم بدون آمادگی در مسابقات حضور یابم.

کیم کلایسترس

کیم کلایسترس در مورد الهام گرفتنش از سایرین افزود:

من قدرت سرنا ویلیامز را دیدم اما فقط ا‌و نبود. مادر‌های موفق دیگر زیادی در این ورزش حضور دارند. اشتیاقِ بودن و رقابت کردن در بالاترین سطح را دوست دارم و می‌خواهم دوباره آن را امتحان کنم، حتی اگر ۳۶ ساله باشم. این موضوع یک چالش بزرگ است و من چالش ها را دوست دارم و از رو به رو شدن با آنها هراسی ندارم.

کیم کلایسترس در مورد واکنش دختر ۱۱ ساله‌اش به بازگشت وی افزود:

او بسیار هیجان زده بود و به من گفت حتما باید تلاشم را بکنم. دخترم علاقه زیادی به ورزش دارد و خودش هم در رشته بسکتبال فعالیت می‌کند. اخیرا حتی با یکدیگر به صورت مشترک به تمرین هم پرداخته‌ایم. دخترم به خوبی می‌داند که ورزشکار بودن چه ارزشی دارد و همواره قدردان تلاش‌های من در این راه بوده است. برادرانش هنوز کوچک هستند و به سنی نرسیده‌اند که بگویند چه فکری در این مورد می‌کنند اما او بعد از شنیدن خبر بازگشتم به دنیای تنیس به عنوان یک بازیکن، بسیار هیجان‌زده شد و از آن استقبال کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار