08/05/2024

یوهانا کونتا ؛ شماره یک بریتانیا تورنومت آسیا را از دست داد

  • توسط محمد رضا شیری
  • 19/09/2019
  • 0
یوهانتا کونتا

یوهانا کونتا ۲۸ ساله که شماره یک تنیس زنان انگلستان است، مسابقات آسیا و قهرمانی WTA ( اتحادیه تنیس زنان ) را از دست داد. او نمی تواند در این فصل وارد تورنومنت آسیا شود به همین نمی تواند به مسابقات قهرمانی انجمن تنیس زنان در پایان فصل برسد.

مصدومیت یوهانا کونتا

یوهانا ۲۸ ساله که بعد از تورنومت اوپن چین، یک مصدومیت ممتد برای او پیش آمد بعد از مشکلی که در زانو داشت، به همین دلیل نمی تواند وارد تورنومنت ووهان در چین شود. او به دلیل بسیار ناراحت است و از اینکه نمی تواند به فینال های قهرمانی انجمن تنیس جهانی برسد نا امید شده است.

پیش بینی می شود که زمانی که وی می تواند به مسابقات برگردد، نیمه ی اکتبر در تورنومنت موسکو در روسیه باشد. کونتا در لیست پایان سال برای تورنومنت قهرمانی انجمن جهانی تنیس زنان رتبه ی یازدهم را دارد.

یوهانا کونتا

تنها هشت نفر از این لیست که همان هشت نفر اول هستند می توانند به تورنومنت پایان فصل در شنژن چین وارد شوند و این لیست تا قبل از آخرین تورنومنت قابل تغییر است. بازیکنان می توانند با بردن اسلم گرند ها و عملکرد خود در دیگر تورنومنت های تنیس جایگاه خود را در این لیست ارتقا دهند تا بتوانند تورنومنت پایان سال برسند. هرچند یازده نفر بعد ( از شماره ۹ تا ۱۹ ) می توانند در تورنومنت دیگر با نام ” WTA Elite Trophy ” وارد شوند و به میدان بروند.

یوهانا کونتا به نظر می رسد می تواند شرایط لازم برای ورود به این تورنومنت را داشته باشد که آخر اکتوبر در شهر شنژن چین برگزار خواهد شد. او امیدوار است حداقل بتواند در این تورنومنت خود را اثبات کند. این تورنومنت در دو زمینه ی فردی و به صورت زوج دنبال خواهد شد و بعد از آخرین تورنومنت موجود لیست این مسابقات مشخص می شود و در نهایت افرادی که می توانند وارد این تورنومنت ها شوند خود را برای مسابقات آماده خواهند کرد.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار