19/04/2024

اخبار تنیس | عدم حضور راجر فدرر در گرند اسلم استرالیا ۲۰۲۱ ؟

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 14/12/2020
  • 0
اخبار تنیس راجر فدرر

به گزارش تنیس فارسی – راجر فدرر مرد شماره پنج تنیس جهان که تقریبا فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ را به دلیل مصدومیت زانوی چپ خود از دست داد و در هیچ تورنومنتی بعد از آن شرکت نکرد، امیدوار بود که در فصل جدید به میادین بازگردد؛ اما وی در مصاحبه اخیرش در خصوص ریکاوری طولانی بعد از عمل و آماده نشدن برای گرند اسلم استرالیا ۲۰۲۱ صحبت کرد.

ورود به سایت بتکارت

این تنیسور سوییسی که در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر متهم شدن به سوء استفاده از جایگاهش برای حفظ جدول رده بندی مطرح شده است، پیش از این اعلام کرده بود که قطعا برای فصل ۲۰۲۱ پرقدرت بازخواهد گشت ولی حال باتوجه به مصاحبه اخیرش، حضور وی در اولین گرند اسلم سال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. راجر فدرر تنیسور مطرح مردان جهان گفت که بهبودی وی بعد از دو عمل جراحی در زانوی چپ اوایل سال جاری بیش از انتظار طولانی شده و وی مطمئن نیست که برای مسابقات آزاد استرالیا آماده خواهد بود یا خیر.

اخبار تنیس راجر فدرر

فدرر که در ماه آگوست سال آینده ۴۰ ساله خواهد شد در سال ۲۰۲۰ ، از زمان شکست مقابل نواک جوکوویچ در نیمه نهایی در پارک ملبورن که منجر به مصدومیت وی شد، هیچ مسابقه‌ای انجام نداده است و امیدوار بود که برای فصل جدید بازگردد. دارنده ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم که در این زمینه برابر با نادال است در ماه اکتبر گفته بود بدون درد تمرین می‌کند و انتظار دارد در اولین گرنداسلم سال به کورت بازگردد تا برای دوباره قهرمان شدن در تنیس تلاش نماید.

دیگر اخبار مربوط به راجر فدرر : به هواداران قول می‌دهم که فصل بعد با تمام قدرت بازگردم

راجر فدرر در خصوص ادامه دوران ریکاوری اش برای گرند اسلم استرالیا ۲۰۲۱ گفت:

پیش از این گفته بودم که قطعا برای فصل بعد، آماده خواهم بود ولی دوران ریکاوری من طولانی تر از حد انتظار شده و شاید نتوانم در اولین گرند اسلم سال که در استرالیا است حضور پیدا کنم. این موضوع بیشتر از همه خودم را ناراحت کرده است چرا که مدتی طولانی از میادین دور بوده‌ام و انتظار داشتم تا دوباره به رقابت با سایر بازیکنان و دوستانم بپردازم. من در ماه اکتبر امیدوار بودم ۱۰۰ درصد آماده باشم، اما تا امروز این اتفاق نیفتاده است. بر این اساس حضور در گرند اسلم استرالیا سخت خواهد بود. اجازه دهید ببینیم شرایط تا ۲ ماه آینده چطور پیش می‌رود. من تمام سعی ام را خواهم کرد که بتوانم پرقدرت بازگردم.

اخبار تنیس راجر فدرر

البته بد نیست بدانید که در اخبار هفته گذشته دنیای تنیس گفته شد که زمان برگزاری گرند اسلم استرالیا ۲۰۲۱ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ چرا که همان طور که مشاهده می‌کنید شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، مشکلات بزرگی را در همه فعالیت‌های اجتماعی از جمله رفت و آمد بین شهرها و حتی کشورها بوجود آورده چرا که هر کشوری به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تدابیر خاصی را از جمله محدودیت عبور و مرور تعبیه کرده است و استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فدراسیون تنیس استرالیا به منظور ترس از حذف گرند اسلم سال ۲۰۲۱ در حال مذاکره طولانی‌ مدت با دولت ویکتوریا برای برگزاری این مسابقات است. فدراسیون تنیس استرالیا در بیانیه‌ای گفت که به طور موثر با مقامات همکاری می‌کند و خیلی زود جزئیات گرند اسلم از جمله زمان فروش بلیت این رویداد اعلام خواهد شد.

آیا به مقالات آموزشی تنیس علاقه مند هستید؟
شما می‌تواند هرآنچه در مورد ورزش تنیس لازم است بدانید را در تنیس فارسی مطالعه نمایید: 

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار