29/03/2024

شرایط سخت سرنا ویلیامز در دوران ویروس کرونا

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 12/08/2020
  • 0

این روزها ویروس کرونا تمامی اتفاقات جهان و دنیای ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده است و سرنا ویلیامز نیز از این قاعده جدا نیست و بیشتر از سایرین درگیر این اتفاق شده است.

ستاره آمریکایی تنیس زنان می‌گوید به دلیل نگرانی از ابتلا به کرونا دچار اختلالات اضطرابی شده است. اسطوره آمریکایی تنیس زنان می‌گوید:

سابقه بیماری ریوی ام باعث شده است در دوران کرونا گوشه‌نشین شود و از افراد دوری کنم. سه سال پیش به دنبال جراحی سزارین دچار آمبولی ریه شدم. این عارضه ظرفیت ریه‌هایم را کاهش داده و باعث شده در دوران کرونا دچار اضطراب شدید شوم و از مردم دوری کنم در این مدت گوشه‌نشین شدم، فاصله‌گذاری اجتماعی را از اوایل ماه مارس آغاز کردم، ظرفیت ریه‌هایم [بعد از بیماری ریوی] کم شده و مطمئن نیستم اگر کرونا بگیرم چه اتفاقی برایم خواهد افتاد. البته می‌دانم که مشکل جدی پیش نخواهد آمد، اما نمی‌خواهم آن را تجربه کنم.

حمله به پای بازیکن نت

گفتنی است با این وجود ویلیامز یکی از کسانی است که خود را برای تنیس اوپن آمریکا به عنوان آخرین گرنداسلم سال آماده می کند و باید صبر کرد دید شرایط او تا روز مسابقات چگونه است. وی افزود:

هر زمانی که هر کسی پیش من سرفه یا عطسه می‌کند دیوانه می‌شوم. هیچ کسی را بغل نمی‌کنم و این لغت «هیچ‌کس» دخترم را هم شامل می‌شود. وقتی دخترم سرفه می‌کند من عصبانی می‌شوم و چپ چپ به او نگاه می‌کنم. یک سرنای عصبانی را می‌بیند و بعد از آن من ناراحت می‌شوم. به خودم می‌گویم حال او خوب است؟ دخترم دچار مشکل نشده است؟ هیچ کاری هست که بتوانم انجام دهم؟ من دقیقاً نمی‌دانم که چه کاری باید انجام دهم، بنابراین به جای آن‌که آرام باشم واقعاً یک تُن استرس به من غالب می‌شود.

ورود به سايت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار