24/04/2024

سوفیا کنین: تفننی زندگی می‌کنم و قصد دارم از فینال اوپن استرالیا لذت ببرم

  • توسط مینا
  • 31/01/2020
  • 0

سوفیا کنین از چراغ برق‌های روشن و این شهر بزرگ لذت می‌برد و به همین خاطر است که او آرزو می‌کند روزی در منهتن اقامت داشته باشد و شاید به همین دلیل باشد که در حال حاضر در مراحل گرند اسلم پیشرفت داشته است.

مصاحبه سوفیا کنین

این تنیسور ۲۱ ساله آمریکایی می‌گوید:

شاید به خاطر گاسیپ گرل باشد. من عاشق نیویورک هستم. واقعاً عاشق این هستم که در سنترال پارک اینجا بمانم. همه پنج ورزشگاه آن را دوست دارم. عاشق آن مغازه‌ها هستم. من دختری هستم که تفننی زندگی می‌کند. آن مغازه‌ها را دوست دارم و می‌خواهم زندگی کنم.

کنین مطمئن است که در تنیس اوپن استرالیا در کانون توجهات قرار دارد. او شنبه در دیدار فینال باید با گابرین موگوروزا، تنیسور شماره ۱ سابق جهان و دارنده ۲ عنوان قهرمانی مبارزه کند. کنین دراین باره می‌گوید:

نمی‌خواهم در مقابل او دفاعی بازی کنم. او واقعاً بازی با توپ خوبی دارد و جنگنده ظاهر می‌شود. بنابراین فکر می‌کنم در این بازی هر کسی بیشتر از امتیاز خود محافظت کرد خود را به حریف دیکته خواهد کرد. البته مطمئناً دفاع نیز به یک تنیسور کمک خواهد کرد.

سوفیا کنین سابقاً هرگز نتوانسته بود از راند چهارم این مسابقات صعود کند. کنین در این باره می‌گوید:

شما تجربه‌ای مانند این را خیلی به دست نمی‌آورید. قصد دارم از آن لذت ببرم. من همچنین قصد دارم روی مسائلی که بدان نیاز دارم و بازی خود تمرکز کنم. من اینجا هستم. پس وقت درخشیدن فرا رسیده است.

سوفیا کنین

او این خودباوری و هوش و کیاست را وقتی ۷ ساله بود با خود به همراه داشت و آن زمان به دوربین‌های تلویزیونی می‌گفت دکه در مسابقات تنیس اوپن ایالات متحده آمریکا می‌تواند سرو اندی رادیک قهرمان را برگرداند. تصویری از این خصیصه پنجشنبه در بازی مرحله نیمه‌نهایی مقابل بارتی نمود داشت. بارتی، قهرمان تنیس اوپن فرانسه درباره او می‌گوید:

او قابلیت سازگاری را داراست. او این ظرفیت را دارد که برای چیزهای مختلف تلاش کند و کنترل وسط زمین را در دست گیرد. او اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای در لحظه دارد.

سوفیا کنین از سال ۲۰۱۹ با رنک ۵۲ شروع کرد و هیچ عنوانی نداشت و حالا تنیسور شماره ۱۲ است و سه عنوان انفرادی را در کارنامه خود می‌بیند. او در پاسخ به سؤال بهترین پیروزی دوران بازیگری خود به راند سوم مسابقات رولند گاروس ماه می گذشته اشاره می‌کند که سرنا ویلیامز را مغلوب ساخت و ادامه داد:

آن‌ها برای سرنا هورا می‌کشیدند. سرنا الگوی من بود. پیروزی در آن بازی واقعاً احساس فوق‌العاده‌ای به من داد. بعد از آن، احساس کردم همه چیز تمام شد. بله، این چیزها در همان زمان خودش برای من خوب است.

مربی کوین پدر او الکساندر است که بعد از تولد کنین خانواده خود را از روسیه به فلوریدا آورد. از او پرسیدیم که بعد از پیروزی دخترش مقابل بارتی، او چگونه در این فینال بزرپ حاضر خواهد شد که پدرش با لحنی صادقانه پاسخ داد:

نمی‌دانم. امروز اولین نیمه‌نهایی گرند اسلم او بود.

موگوروزا یک پای دیگر فینال است: او به چهارمین عنوان گرند اسلم خود نیاز دارد و تنها زنی است که هر دو خواهر ویلیامز را در این مرحله شکست داده است. وی سرنا را در تنیس اوپن فرانسه سال ۲۰۱۶ و ونوس را در مسابقات سال ۲۰۱۷ ویمبلدون از پیش رو برداشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار