29/03/2024

فینال تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ | دومینیک تیم – دنیل مدودف

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 22/11/2020
  • 0
فینال تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

مسابقات تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ یا مسابقات تور ATP مسابقه‌ای است که در آن هشت تنیسور برتر سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف قهرمان این تورنومنت نیز مشخص گردد. به گزارش تنیس فارسی این رقابت‌ها بالاخره به پله آخر خود رسید و در شگفتی بزرگ رافائل نادال و نواک جوکوویچ توسط دنیل مدودف و دومینیک تیم حذف شدند.

بدین ترتیب برگزار کننده مسابقه فینال دنیل مدودف و دومینیک تیم هستند.

ورود به سایت بتکارت

همانطور که در خبرهای قبلی سایت تنیس فارسی گفتیم این مسابقات از ۱۵ الی ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ معادل ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۹ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و به جز آندری روبلوف روس و دیگو شوارتزمن آرژانتینی باقی افراد حداقل یک بار در این تورنومنت حضور داشته اند که در ادامه گروه بندی مسابقات امسال را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به نتایج این مسابقات در مرحله نیمه نهایی:

دومینیک تیم – نواک جوکوویچ

فینال تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

دومینیک تیم مرد شماره ۳ تنیس جهان باز هم شگفتی ساز شد و موفق شد در دیداری که حدود ۲ ساعت و ۵۵ دقیقه طول کشید، جوکوویچ را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و برای دومین سال پیاپی به دیدار فینال تنیس تور جهانی تنیس برسد. در ست اول دو تنیسور پا به پای هم پیش رفتند ولی در آخر این دومینیک تیم بود که توانست جوکوویچ را بریک کند و نتیجه ۷-۵ را به نفع خود رقم بزند.

در ست دوم علیرغم این که بازی متعادل دنبال می‌شد، جوکوویچ تجربه خود را به کار گرفت و با نتیجه ۷-۶ پیروز ست شد و کار به تساوی ۱-۱ کشیده شد. در ست سوم نیز هر دو تنیسور تلاش بسیار زیادی را انجام دادند و بازی همانند دو ست قبلی نزدیک دنبال شد ولی در نهایت باز هم کار به تای بریک کشیده شد و تیم توانست بهتر عمل کند و نتیجه ۷-۶ را برای پیروزی خود رقم بزند و بدین ترتیب به فینال مسابقات تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ برسد.

نکته جالبی که بد نیست بدانید این است که دومینیک تیم موفق شده هر ۳ تنیسور برتر جهان را حداقل ۵ بار در این دوران ورزشی خود شکست دهد تا افتخاری بزرگ را در کارنامه خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

دنیل مدودف – رافائل نادال

دنیل مدودف تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

رافائل نادال مرد شماره ۲ تنیس جهان، باز هم در مسابقات تور جهانی تنیس ناکام ماند و حتی نتوانست به دیدار فینال برسد تا شانس خود را برای قهرمان شدن در این رقابت‌ها امتحان نماید؛ چرا که او علی رغم کارنامه درخشانی که دارد تاکنون موفق نشده عنوان قهرمانی در تور جهانی تنیس را برای خود رقم بزند و امسال نیز دنیل مدودف روس آرزوهای او را نقش بر آب کرد.

در ست اول بازی برابر دنبال شد تا نادال در نهایت بتواند ۶-۳ به پیروزی برسد و نتیجه ۱-۰ را به نفع خود رقم بزند. در ست دوم مدودف تلاش خود را دو چندان کرد و توانست در تای بریک با نتیجه ۷-۴ به برتری برسد و کار را به تساوی ۱-۱ بکشاند.
در ست سوم نیز هر دو تنیسور به خوبی مقاومت کردند و بازی تهاجمی از خود به نمایش گذاشتند ولی در نهایت این مدودف بود که توانست ۶-۳ پیروز شود تا در دومین حضورش در این تورنومنت به مسابقه فینال برسد و بدین ترتیب برای کسب عنوان قهرمانی با دومینیک تیم به رقابت بپردازد.

بدین ترتیب برگزار کننده مسابقه فینال:
دنیل مدودف از کشور روسیه – دومینیک تیم از کشور اتریش

بد نیست بدانید گروه‌بندی مسابقات امسال نیز به شرح زیر بوده است:

گروه توکیو ۱۹۷۰

  • نواک جوکوویچ
  • دنیل مدودف
  • الکساندر زورف
  • دیه‌گو شوارتزمن

گروه لندن ۲۰۲۰

  • رافائل نادال
  • دومینیک تیم
  • استفانوس سیتسیپاس
  • آندری روبلف

در ادامه شما می‌توانید اخبار این مسابقات و دیگر تورنومنت‌های مطرح تنیس را در سایت تنیس فارسی
که سایت تخصصی در حوزه ورزش تنیس است را دنبال کنید.
همچنین برای پیش بینی این مسابقات همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار