18/04/2024

استراتژی های انفرادی تنیس در سطح مبتدی

  • توسط مریم
  • 03/08/2019
  • 0

در هر سطح رقابت تنیس، اگر به جای تمرکز بر برنده شدن بر تمرین و سرگرمی و بازی خود تمرکز کنید میتوانید بهترین باشید. بخشی از با حریف بهتر بازی کردید، نسبت به برد یک مسابقه که در آن خوب بازی نکردید، شادتر باشید.

جوهر استراتژی شما در ابتدا برای پیشرفت تنیس، باید پیروی با دوام باشد. در همه سطوح زیر پیشرفته، بازیکنان  تلاش برای ضربه زدن به برنده را از دست میدهند. اگر تعداد زیادی از توپ ها را به عقب بر گردانید، حریف فرصت بیشتری برای اشتباه دارد، و معمولا این اشتباه را مرتکب می شود و امتیاز را به شما میدهد. اکثر بازیکنان پس از تعداد مشخصی از ضربه ها به یک نقطه از صبر و شکیبایی می رسند. بازیکنان با صبر بیشتر مزیت های بیشتری کسب می­کنند.

در سطوح پیشرفته تر، یک استراتژی متمرکز بر سازگاری نیاز به سرعت پایینی دارد، اما در سطح مبتدی، مخالفان شما ضربه های سختی را دریافت نمیکنند، بنابراین توپ هایی که واقعا نیاز به تعقیب دارند، معمولا خیلی آرام حرکت میکنند. شما می توانید با ثبات به سطح متوسط ​​ادامه دهید حتی اگر سرعت یکی از نقاط قوت شما نباشد. با نزدیک شدن به سطح پیشرفته، یک بازیکن کندتر باید سبک تهاجمی بیشتری را بیاموزد، اما هنگامی که به آنجا برسیم، به آن پاسخ خواهیم داد.

استراتژی های انفرادی تنیس

استراتژی های انفرادی تنیس

1.      ضربات بلند و عمیق به ضربات زمینی.

مگر اینکه به سختی ضربه بزنید، با توجه به اینکه جلو و عقب دستان شما بین 3 تا 8 فوت از بالای تور فاصله دارد، تقریبا تضمین می کنند که توپ را به دست آورید، و همچنین به شما کمک می کند توپ را عمیقا نگه دارید. توپ های بسیار عمیق اغلب می توانند خطایی از یک حریف بی تجربه ایجاد کنند و عمق، به طور کلی، گزینه های حریف خود را محدود می کند. شما می خواهید توپ را به صورت هدف قرار دهید، اما ضربه استاندارد شما باید عمیق باشد.

2.      به دومین سرویس به عمق ضربه بزنید.

هدف دوم شما دو تا پنج فوت بالاتر از تور برای قابلیت اطمینان و عمق است. طرفداران هم این کار را انجام میدهند، اما از چرخش های سنگین استفاده می کنند که به آنها امکان می دهد سرعت بیشتری نسبت به شما داشته باشید. اگر می دانید که دومین سرویس قابل اطمینان را دارید، می توانید با سرویس اول تجربه بیشتری داشته باشید و احتمالا چند امتیاز آسان کسب کنید. تا زمانی که شما شروع به یادگیری برای اولین سرویس کنید، تجربیات به شما کمک خواهد کرد که قضاوت کنید که برای چه مقدار سرعت باید تلاش کنید.

3.      حریف خود را به جلو بکشید، سپس پشت او ضربه بزنید.

این یکی از ساده ترین و قابل اطمینان ترین تاکتیک هایی است که می توانید استفاده کنید. . ضربه زدن به یک توپ کوتاه به بازیکن پیشرفته بسیار خطرناک است، زیرا او معمولا با یک برنده پاسخ می دهد، اما اغلب مبتدیان فقط توپ را به سمت کنار  می زنند. مبتدی ها در “هیچ زمین (بدون هیچ فردی)، منطقه ای بین خط مبانی و خط سرویس، همیشه در معرض دید قرار دارند.  هنگامی که حریف خود را در آنجا مشاهده می کنید، فقط توپ را به طرف هر دو طرف و چند پا عمیق تر از آن که ایستاده است، هدایت کنید و تقریبا قطعا این امتیاز را برنده خواهید شد.

4.      وضعیت زمین خود را سریعا بازیابی کنید.

این دفاع شما در برابر نکته شماره 3 و بسیاری دیگر از شرایط دشوار است. . به استثنای اینکه شما در شبکه حمله می کنید که به عنوان یک مبتدی آسان نیست، باید بعد از هر توپ که شما ضربه زده اید، باید به یک نقطه تقریبا مورب مقابل حریف خود و حدود سه فوت در پشت خط پایه خود بازگردید.

5.     از نوسان کامل استفاده کنید.

نوسان کامل لازم نیست که سریع باشد. . این وسوسه انگیز است که به توپ ضربه بزنید، به عنوان راهی برای جلوگیری از ضربه زدن  بیش از حد سخت است، اما شما خواهید دید که نوسان کامل بسیار قابل اعتماد است، و آن برای بازوی شما و میزان بهبود شما بسیار بهتر خواهد بود. اگر میخواهید سرعت خود را از دست بدهید، فقط پرخش کامل خود را کم کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار