28/03/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ شکست استفانوس تسيتسيپاس در دور نخست

  • توسط سروش
  • 03/07/2019
  • 0

روز نخست مسابقات تنیس ویمبلدون در دو بخش مردان و زنان پیگیری شد و در همان دور اول شاهد چندین شگفتی در این رقابت ها بودیم. پس از شکست ناباورانه نائومی اوساکا سید دوم این مسابقات، حال در بخش مردان نوبت به استفانوس تسيتسيپاس یونانی رسید که خیلی زود با این تورنمنت تنیس وداع کند.

حذف استفانوس تسيتسيپاس از مسابقات تنیس ویمبلدون

بسیاری از مفسرین دنیای تنیس، این تنیسور یونانی را بزرگترین شانس کسب عنوان قهرمانی ویمبلدون پس از بیگ تری (جوکوویچ، فدرر و نادال) به حساب می‌آوردند. اما او در همان نخستین بازی اش در ویمبلدون در برابر توماس فابیانو از ایتالیا با حساب ۳-۲ و با نتایج (۴-۶، ۶-۳، ۴-۶، ۷-۶ و ۳-۶) شکست خورد تا رویاهای این بازیکن در مسابقات تنیس ویمبلدون خیلی زود به پایان برسد.

تنیسور یونانی درمورد عملکرد ضعیف خود در مسابقات تنیس ویمبلدون می‌گوید:

خیلی نا امید هستم. دیروز و قبل از شروع بازی ها یک دیوانه سرخوش بودم، اما امروز اوضاع به طور کلی فرق کرده است. من امروز به خوبی تمریناتی که دیروز پشت سرگذاشتم نبودم و به نوعی تنها کنجکاو بودم که در بازی امروز چه اتفاقی رقم خواهد خورد و چه چیزهایی تغییر خواهد کرد. در بازی امروز من تعادلی وجود نداشت. من باختم و این احساسی که دارم، احساس یک بازنده است. من همه تلاش خود را در این بازی به کار بستم.

تنیس ویمبلدون استفانوس تسيتسيپاس

استفانوس تسيتسيپاس در سال جاری در مسابقات مارسی و استوریل به قهرمانی رسید و در فینال مسابقات مادرید نیز حاضر بود که در آنجا با شکست برابر نواک جوکوویچ به مقام دوم رسید. او در رقابت های اوپن فرانسه نیز به جمع چهار تنیسور برتر رسید و به گونه ای در آن بازی ها پخته عمل کرد که گویی با تنیسوری ۳۰ ساله مواجه هستیم.

استفانوس تسيتسيپاس در ادامه صحبت هایش اظهار می‌دارد:

حریفم امروز بهتر از من بازی کرد. واقعا امروز نمی‌توانستم پیروز شوم، حتی اگر برنده هم می‌شدم، به من نمی‌چسبید چون اصلا خوب بازی نکردم. فابیانو از من بهتر بود و به او برای این پیروزی تبریک می‌گویم. در این چند بازی اخیر، اصلا نتوانستم حتی به سطحی که در سال قبل بازی می کردم نیز نزدیک شوم. حریفم اما نسبت به گذشته وضعیتش بهتر شده و او را قویتر از سال قبل دیدم.

استفانوس دومین بار متوالی است که در گرند اسلم های امسال در یک بازی پنج سته شکست خورده است. در اوپن فرانسه و در دور یک هشتم نیز او برابر استن واورینکا با نتیجه ۳-۲ شکست خورد تا از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار