25/04/2024

اشلی بارتی برای سومین سال پیاپی به نیمه نهایی اوپن ووهان رسید

  • توسط مینا
  • 27/09/2019
  • 0

اشلی بارتی استرالیایی که شانس اول قهرمانی در اوپن ووهان محسوب می‌شود، موفق شد تا روز پنجشنبه با نتایج ۷-۶، ۳-۶ و ۶-۳ پترا مارتیچ کروات را شکست دهد و برای سومین سال پیاپی به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

صعود اشلی بارتی به نیمه نهایی

اشلی بارتی در ست نخست بازی ۱۵ امتیاز متوالی به دست آورد و موفق شد تا با حساب ۴-۱ از حریفش پیش بیفتد اما مارتیچ به بازی برگشت تا بانوی شماره یک دنیای تنیس زمانی که بازی در تای برک با نتیجه ۶-۵ دنبال می‌شد، در برابر ست پوینت رقیب کرواتش دفاع کند. با این حال اشلی بارتی در ست دوم بازی ۱۳ بار خطا کرد و مارتیچ با پیروزی در این ست همه چیز را به تساوی بکشد.

مارتیچ در گیم اولِ ست پایانی بازی هم بارتی را برک کرد اما اشلی به بازی برگشت و با برک کردن رقیبش موفق شد تا پیش از پایان بازی، به برتری ۵-۳ در این ست دست یابد. اشلی بارتی در مورد این مسابقه گفته بود:

به نظرم احتمال رخ دادن هر اتفاقی در این بازی وجود داشت. بابت کاری که در ست سوم کردم خوشحالم، زیرا روی گیم‌های سرویس او در این ست فشار زیادی وارد کردم.

اشلی بارتی

در دیداری که تکرار نیمه نهایی سال ۲۰۱۸ این مسابقات است، بارتی باید با مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها یعنی آرینا سابالنکا مصاف دهد؛ سابالنکا در یک چهارم نهایی موفق شد تا با نتایج ۶-۳، ۱-۶ و ۱-۶ برابر النا ریباکینا از قزاقستان به پیروزی برسد. سابالنکا در مورد رویارویی‌اش با اشلی بارتی گفت:

بارتی، بانوی شماره یک حال حاضر دنیای تنیس است و بسیار مشتاقم تا مقابل او قرار گیرم. بدون تردید دیدار سختی در پیش دارم اما بی صبرانه برای حضور در این مسابقه لحظه‌شماری می‌کنم.

در سمت دیگر جدول مسابقات، پترا کویتووا که سابقه دو قهرمانی در اوپن ووهان را دارد موفق شد تا دایانا یاسترمسکای اوکراینی را با نتایج ۶-۲ و ۶-۴ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. کویتووا در نیمه نهایی به مصاف الیسون ریسکه آمریکایی‌ می‌رود که در مرحله یک چهارم نهایی با نتایج ۶-۱ و ۶-۳ مقابل الینا اسویتولینا، شانس سوم قهرمانی به پیروزی رسیده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار