27/04/2024

جذاب ترین تیم های انتخابی در افتتاحیه مسابقات ای تی پی

  • توسط مریم
  • 11/11/2019
  • 0
افتتاحیه مسابقات ای تی پی 2020

افتتاحیه مسابقات جام ای تی پی در سال 2020 برگذار می شود و مسلماً تمامی ستارگان تنیس که موافقت خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده اند، جایگاه خود را در این تور خواهند داشت.

پنج تیم جذاب در تور مسابقات ای تی پی 2020

به نظر شما در این مسابقات چه تیم هایی را از سراسر جهان خواهیم داشت؟ مایکل گراهام از انتخاب های احتمالی و شانس های گوناگون برای ما خبرهایی دارد.

روسیه – دنیل مدودف و کارن خاچانف

مدودف - خاچانف

شکی نیست که با بررسی لیست تیم های حاضر در مسابقات امسال ای تی پی تیم انتخابی روسیه توجه شما را جلب می کند.

دنیل مدودف (Daniil Medvedev) ستاره ای که اخیراً توانایی خود را در این مسابقات به نمایش گذاشته و تابستان را با حضور در چهار مسابقه فینال متوالی شامل مسابقات آزاد امریکا و بازی منحصر به فرد او در این مسابقات، پشت سر گذاشته است.

در برابر موفقیت های مدودف شاید پیروزی کارن خاچانف (Karen Khachanov) در پاریس اندکی به فراموشی سپرده شده باشد اما حقیقت این است که هر دو بازیکن فصل خوبی را داشته اند.

با در نظر گرفتن در گیری های خاچانف برای کنار آمدن باراکت بزرگی که در فصل گذشته انتخاب کرده بود، احتمالاً امسال فصل بسیار بهتری را نیز پیش رو خواهد داشت. مسلماً استعدادهای او همچنان به قوت خود باقی است. هر دو بازیکن امتیاز سطح مسترز را در سال گذشته به دست آوردند و تابستان امسال پا به پای سه بازیکن برتر تنیس پیش خواهند رفت.

معیار سنجش توانایی این تیم را می توان به نسبت عدم توانایی آندری روبلوف (Andrey Rublev) برای ورود به آن سنجید.

کانادا – فلیکس آوگر و میلوس رئونیک

فلیکس آوگر علیاسیم (Felix Auger-Aliassime) تقریباً پرهیجان ترین بازیکن جوان نسل بعد خواهد بود که تمامی ابزار مورد نیاز برای پیشرفت را دارد.

البته او از تجربه کافی برخوردار نیست و همین موضوع می تواند تاثیری منفی بر نتایج داشته باشد.

او بالاترین رنک را در میان گروه بازیکنان کانادایی، شامل رئونیک و دنیس شاپوالوف (Raonic and Denis Shapovalov) دارد و این حقیقت معرف گام های بزرگی می باشد که این بازیکن 19 ساله در زمینه تنیس برداشته است.

از سویی دیگر رئونیک (Raonic) در حلقه ای از آسیب دیدن، سپری کردن طول درمان و بازگشت به زمین تنیس گیر کرده است.

با اینحال در مدتی که در زمین تنیس است گویی قصد ندارد مسابقه را به کسی واگذار کند. به هر حال این دو بازیکن در مسابقات ای تی پی سال 2020 همراه هم هستند.

بریتانیای کبیر – اندی مورای و کایل ادموند

اگر بخواهیم صادق باشیم تنها چیزی که این تیم را جذاب می کنیم نحوه تلاش اندی مورای (Andy Murray) برای رسیدن به موفقیت های پیشین خود است.

درگیری مورای با آسیب دیدگی پاشنه پای خود مانند فیلمنامه های هالیوودی است.

این بازیکن مستعد و با شهامت، برای پیوستن به جمع برترین بازیکنان تنیس جهان با تمام وجود جنگید و تنها به دلیل جراحتی بدیمن از مقام خود پایین آمد.

او در تلاش است تا دوباره به نقطه اوج خود باز گردد اما با هر تلاش لغزش دوباره ای او را به سقوط محکوم می کند و در نگاه او موجی از خستگی و ناامیدی به چشم می خورد با اینحال دست از تلاش برنداشته و همچنان در فکر پس گرفتن تمام چیزهایی است که در طول درمان خود به ناچار از دست داد.

نتیجه تلاش های او در این گیر و دار برای ما بسیار مهم است سرگذشت و نتیجه تلاش های اندی مورای بازیکن مردمی و محبوب تنیس موضوعی است که ما را وادار می کند دست از دنبال کردن اخبار و مسابقات مربوط به او نکشیم.

خوب کایل ادموند هم در این تیم حضور دارد و گویا قرار است در مسابقات ای تی پی 2020 بازی کند … !

اسپانیا – رافائل نادال و روبرتو باتیستا آگات

قابل انکار نیست! تماشای بازی های رافائل نادال (Rafael Nadal) برای طرفداران تنیس حکم لازم الاجرا است. به خصوص که بازی او در حال حاضر از هر زمان دیگری بهتر و جذاب تر می باشد.

شکست دادن تیمی که او در آن بازی می کند مسلماً کار ساده ای نیست.

اما محور جذابیت این تیم باتیستا آگات (Roberto Bautista Agut) است. بازیکنی که همگی تصور می کنیم پیروز میدان است و مشتاق دیدن بردهای او هستیم اما هیچ بازیکنی دوست ندارد با او بازی کند.

در صف بازیکنان حاضر باید از باتیستا آگات دوری کرد. هیچ بازیکنی بازی ساده ای را با او تجربه نخواهد کرد.

کرواسی – برنا کوریک و مارین سیلیک

کرواسی با حضور کوریک (Borna Coric) و سیلیک (Marin Cilic) توانسته مجموعه ای از قدرت را در اختیار داشته باشد. بازیکنانی که می توانند هر روز برای بازیکنان دیگر چالشی منحصر به فرد ایجاد کنند.

سیلیک یکی از فعالان موفق مسابقات گرند اسلم است و از آنجایی که این مسابقات همیشه رنگ راجر فدرر، رافائل نادال یا نواک جوکوویچ را به خود می گیرد، پیروزی هایش او را به یکی از عناصر نادر تنیس تبدیل کرده است.

او پس از شکست در مسابقات آزاد استرالیا 2018 برابر فدرر، نتوانست مقام واقعی خود را بدست بیاورد، اما بی شک همچنان برای بازیکنان برتر تنیس یک تهدید به حساب می آید.

از سویی دیگر کوریک یکبار توانسته در فینال یکی از مسابقات چمن بر فدرر پیروز شود. هرچند این پیروزی در مسابقات بزرگ اتفاق نیافتاد اما به نوعی شاهکار بود.

در مجموع کرواسی باید در مسابقات ای تی پی برگ آس خود را رو کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار