28/03/2024

اندی ماری از ۱۷ سالگی پیش‌بینی می‌کرد که بهترین تنیسور جهان می‌شود

  • توسط مینا
  • 17/09/2019
  • 0

اندی ماری از سنین جوانی‌اش می‌دانسته که برای تبدیل شدن به مرد شماره یک دنیای تنیس به چه چیزی نیاز دارد. ماری تاکنون برنده سه گرند اسلم شده است؛ دو قهرمانی او در ویمبلدون و یک قهرمانی‌اش در یو اس اوپن به دست آمده است.

اندی ماری و موفقیت در تنیس

اندی با وجود اینکه هم نسل ستارگان بزرگی نظیر رافائل نادال، راجر فدرر و نواک جوکوویچ بود اما در سال ۲۰۱۶ به مرد شماره یک دنیای تنیس تبدیل شد. هرچند که به نظر می‌رسد او از ابتدا به دنبال کسب چنین دستاوردهایی بوده است. جودی ماری، مادر اندی در توییتی نوشت:

ببینید که چه چیزی پیدا کردم. مجموعه‌ای از ویدئوهایی که ناامیدانه برای جذب یک اسپانسر ضبط کرده بودیم.

اندی ماری ۱۷ ساله در این ویدئو می‌گوید:

واقعاً می‌خواهم تا به مرد شماره یک دنیای تنیس تبدیل شوم. در تمامی رده‌های سنی جوانان تنیسور شمارهٔ یک بودم و چرا نباید بهترین تنیسور جهان باشم؟

اندی ماری

اندی ماری بعد از عمل جراحی‌اش، در حال حاضر آرام آرام برای بازگشت به مسابقات انفرادی آماده می‌شود و از روحیهٔ بالایی هم برخوردار است. او در بخش انفرادی اوپن سینسیناتی، وینستون سالم و چلنجر ماناکور عملکرد ضعیفی داشته و امیدوار است به‌زودی به روزهای خوبش برگردد. اندی ماری در مصاحبه‌ای اذعان کرده بود که دوست دارد بار دیگر با فدرر، جوکوویچ و نادال در بالاترین سطح تنیس جهان رقابت کند. اندی ماری هفته گذشته در لندن اظهار کرده بود:

اگر در آینده از نظر فیزیکی به آمادگی کامل برسم دوست دارم تا بازهم با آن‌ها بازی کنم. نمی‌خواهم در شرایطی وارد زمین شوم که هیچ شانسی برای بردن آن‌ها نداشته باشم؛ از این رو اگر فردا مقابل آنها قرار گیرم چنین حسی خواهم داشت. وقتی که ابتدای امسال در استرالیا با نواک تمرین می‌کردم حس بسیار بدی داشتم و حتی تمرین کردن با او هم برایم بسیار دشوار بود. بنابراین اگر روزی حس کنم که اندک شانسی برای پیروزی مقابل آن‌ها دارم قطعا برابرشان قرار می‌گیرم و از آن دیدار لذت می‌برم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار