23/04/2024

زوج اندی ماری و لوپز در فینال مسابقات دوبل تنیس لندن

  • توسط سروش
  • 24/06/2019
  • 0

اندی ماری ، تنیسور شماره یک سابق بریتانیا پس از تحمل پنج ماه مصدومیت از ناحیه لگن و ران، امروز (شنبه) توانست به فینال رقابت های تنیس دوبل (دونفره) لندن راه یابد. اندی ماری که در کنار فلیسیانو لوپز در رقابت های دوبل (دونفره) تنیس لندن حضور یافته پس از اینکه در اولین دیدار خود مقابل زوج فرح و کوبال به برتری رسید در بازی دوم خود مقابل حریفانی از کشور میزبان قرار گرفتند.

صعود زوج اندی ماری و لوپز به فینال مسابقات دوبل تنیس لندن

دن ایوانز و کِن اسکوپسکی از بریتانیا مقابل اندی و لوپز به میدان رفتند که این دیدار در مرحله یک چهارم با برتری ۲-۰ ماری و لوپز و با نتایج ۶-۴ و ۷-۳ به پایان رسید. گفتنی است که این بازی در بار اول به دلیل بارش باران ناتمام باقی مانده و به تعویق افتاده بود. این دو تنیسور با برتری مقابل حریفان بریتانیایی خود راهی دور نیمه نهایی این مسابقات شدند. حریفان آن ها در این مرحله، جان پیرس از استرالیا و هنری کونتینن از فنلاند بودند. در مرحله یک چهارم پایانی تنیس لندن، این دو تنیسور موفق شده بودند جیمی ماری (برادر اندی) و نیل اسکوپسکی هر دو از بریتانیا را شکست دهند تا رو در روی زوج اندی ماری و فلیسیانو لوپز قرار گیرند.

اندی ماری

در مرحله نیمه نهایی اندی ماری و لوپز توانستند با حساب ۲-۱ و با نتایج ۷-۵، ۶-۷ و ۱۰-۷ پیروز شوند تا در روز یکشنبه در بازی پایانی این مسابقات حضور پیدا کنند. در دیدار پایانی رقابت های دوبل لندن، آن ها باید به مصاف جو سالسبوری از بریتانیا و راجیو رام از ایالات متحده آمریکا بروند. حریفان ماری و لوپز در بازی پایانی، توانسته بودند در مرحله نیمه نهایی از سد باب برایان و مایک برایان هر دو از ایالات متحده آمریکا عبور کنند. دیدار پایانی، روز یکشنبه از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه به وقت بریتانیا آغاز خواهد شد و باید دید که آیا اندی ماری به کمک فلیسیاینو لوپز می تواند پس از مصدومیت سختی که داشت، بازگشت شکوهمندش را با یک قهرمانی در کشورش تکمیل کند یا خیر.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار