26/04/2024

مسابقات تنیس سینسیناتی؛ حذف اندی ماری و لوپز رقابت های دوبل

  • توسط مینا
  • 18/08/2019
  • 0
تنیس سینسیناتی اندی ماری فلیسیانو لوپز

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تنیس سینسیناتی در بخش دوبل (دو نفره) آقایان در روز جمعه (۱۶ آگوست) برگزار شد که در یکی از مهم ترین دیدارهای این دور، زوج جیمی ماری و نیل اسکوپسکی موفق به شکست اندی ماری و فلیسیانو لوپز شدند.

حذف اندی ماری و لوپز از تنیس دوبل سینسیناتی

با شکست اندی ماری از برادر بزرگترش، حال او می تواند با فراغ بال بیشتری خود را محیای حضور در رقابت های انفرادی در تورنمنت های آتی تنیس نماید. زوج بریتانیایی – اسپانیایی حاضر در این مسابقات که پیش از این توانسته بودند برابر رایان هریسون و جک ساک از ایالات متحده به پیروزی برسند، در بازی مرحله یک چهارم نهایی تن به شکست ۲-۱ مقابل جیمی ماری و نیل اسکوپسکی دادند. ست اول این دیدار نزدیک با پیروزی اندی و فلیسیانو در تای برک و با نتیجه ۷-۶ (۷-۵) رقم خورد.

در ست دوم نیز حکایت ست نخست تکرار شد و هر دو طرف بازی نزدیکی را از خود به معرض نمایش گذاشتند که پیروز این ست، جیمی ماری و نیل اسکوپسکی بودند. برتری زوج بریتانیایی این دیدار در ست سوم نیز ادامه یافت و آن ها موفق به برد با نتیجه ۱۰-۴ شدند تا با غلبه بر حریفان سرسخت خود به مرحله نیمه نهایی این بازی ها راه پیدا کنند. جیمی ماری و نیل اسکوپسکی در دور نیمه نهایی و در روز شنبه باید به مصاف ایوان دودیچ از کرواسی و فلیپ پلاسک از اسلواکی بروند.

اندی ماری پس از پایان این دیدار گفت:

بازی سختی بود. به آن شکل از این مسابقه لذتی نبردم، چون بازی تا پایان به صورت یکنواختی دنبال می شد که فکر می کنم برای این گونه تورنمنت ها یک امر عادی به حساب آید. از این که جیمی توانست به دور بعد صعود کند، خوشحالم. من و فلیسیانو تمام تلاش خود را به خرج دادیم که در این دیدار به پیروزی برسیم، اما در نهایت نتیجه به گونه دیگری رقم خورد.

اندی ماری

تنیسور بریتانیایی در ادامه صحبت های خود می گوید:

من و جیمی در ماه گذشته در کنار هم در مسابقات سیتی اوپن بازی کردیم و حال رودروی هم در این تورنمنت به میدان رفته ایم. راستش را بخواهید، احساس عجیبی دارم که پس از چند هفته در یک مسابقه مقابل جیمی به رقابت پرداختم.

اندی ماری از چند روز قبل تصمیم خود را برای حضور در اوپن وینستون-سالم و شرکت در رقابت های انفرادی آن تورنمنت، پس از مسترز سینسیناتی گرفته بود و به نظر نمی رسد که ما او را در فلاشینگ مدوز کورونا پارکِ شهر نیویورک ببینیم؛ جایی که آخرین گرند اسلم سال، یعنی مسابقات یو اس اوپن آمریکا در این محل برگزار می شود. اندی ماری به هر شکل چهره سرشناسی در دنیای تنیس به حساب می آید که در سال ۲۰۱۲ وی موفق به قهرمانی در این مسابقات شد و از همین رو مسئولان برگزار کننده یو اس اوپن، سعی بسیاری برای حضور و متقاعد کردن این تنیسور اهل اسکاتلند برای حضور در این بازی ها داشتند.

پیش تر صحبت هایی از شرکت اندی ماری در رقابت های دوبل و حتی دوبل میکس گرند اسلم یو اس اوپن به میان آمده بود که این تنیسور بریتانیایی به جای آن ترجیح می دهد تا در اوپن وینستون-سالم که در هفته آتی در کالیفرنیای شمالی برگزار خواهد شد، حضور یابد. اندی به گفته خودش، تورنمنت های زیادی را برای بازی در مسابقات انفرادی تا آخر سال جاری پیش روی خود نمی بیند و می خواهد با شرکت و بازی کردن در این رقابت ها آمادگی خود را برای بازی های تک نفره محک بزند. گفتنی است از دیگر دیدارهای مهم برگزار شده مرحله یک چهارم پایانیِ دوبل سینسیناتی، می توان به پیروزی ۲-۰ زوج روبرت فرح و خوان سباستین کابال مقابل جان پیرس و هنری کونتینن و همچنین شکست ۲-۱ مارسلو ملو و لوکاسز کوبوت برابر ایوان دودیچ و فلیپ پلاسک اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار