16/04/2024

تنیس اوپن آمریکا ؛ حذف غیرمنتظره فوگنینی و صعود نیشیکوری و مدودف به دور دوم

  • توسط سروش
  • 27/08/2019
  • 0

کی نیشیکوری ژاپنی با پیروزی برابر مارکو ترانگلیتی به دور دوم تنیس اوپن آمریکا صعود کرد؛ نایب قهرمان یو اس اوپن ۲۰۱۴ در حالی به پیروزی رسید که رقیبش در ست دوم از بازی کناره‌گیری کرد و موفق شد با نتایج ۶-۱ و ۴-۱ به برتری برسد.

صعود نیشیکوری و مدودف به دور دوم تنیس اوپن آمریکا

نیشیکوری بعد از صعود به نیمه نهایی اوپن آمریکا در سال ۲۰۱۸، شانس هفتم قهرمانی در فلاشینگ نیویورک محسوب می‌شود. ترانگلیتی بعد از حضور در اوپن فرانسۀ ۲۰۱۸ برای اولین بار به دور اصلی یک گرند اسلم صعود کرد و همانطور که در ست دوم این بازی مشخص شد، باید آمادگی بالاتنه‌اش را افزایش دهد. او بعد از اینکه سِروش به تور برخورد کرد، توپ را با ناامیدی پرتاب کرد و اظهار کرد که نمی‌تواند به مسابقه ادامه دهد. ترانگلیتی یکی از سه بازیکن آرژانتینی‌ای است که نامشان در بین تنیسورهایی بود که در تغییر نتایج مسابقات دست داشتند؛ معروف ترین تنیسور حاضر در آن لیست سه نفره نیکولاس کیکر، مرد شماره ۸۴ تنیس جهان بود.

اوپن آمریکا کی نیشیکوری

در یکی دیگر از بازی‌های دور اول آمریکا ، ریلی اوپلکا که برای اولین بار به دور اصلی اوپن آمریکا راه یافته موفق شد با نتایج ۶-۳، ۶-۴، ۶-۷ و ۶-۳ برابر فابیو فوگنینی، شانس یازدهم قهرمانی به پیروزی برسد. تنها جایی که اوپلکا در این ست لغزید به ست سوم بر می‌گردد که با وجود اینکه ۶-۵ از فوگنینی پیش بود در پایان با نتیجه ۷-۶ شکست خورد اما خیلی زود به بازی برگشت و در ست چهارم به پیروزی رسید. اوپلکا که در حال حاضر مرد شماره ۴۲ دنیای تنیس است با وجود اینکه سرویس های خوبی نزد اما نشان داد که قدرت بسیاری دارد. او روز چهارشنبه، وقتی که در دور دوم یو اس اوپن حاضر خواهد شد ۲۲ ساله می‌شود. بهترین نتیجه او در گرند اسلم‌ها به ویمبلدون ماه گذشته بر می‌گردد که تا دور سوم پیش رفت. دنیل مدودف روس هم موفق شد تا به راحتی پرنجش گانسواران هندی را در سه ست متوالی و با نتایج ۶-۴، ۶-۱ و ۶-۲ شکست دهد و به دور دوم یو اس اوپن راه یابد. او روز چهارشنبه در برابر هوگو دالین بولیویایی قرار می‌گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار