29/03/2024

پیروزی کسپر رود و حذف تیم دوبل روبلف و کارلوفسکی از تنیس اوپن سن پترزبورگ

  • توسط سروش
  • 19/09/2019
  • 0

تنیس ‌باز اهل نروژ و آینده‌دار ATP یعنی کسپر رود موفق شد اولین پیروزی خود در یک رویداد داخل سالن تور ATP  را چهارشنبه شب در مسابقات تنیس اوپن سن پترزبورگ کسب کند.

نتایج مسابقات تنیس اوپن سن پترزبورگ

سید هشتم مسابقات تنیس اوپن سن پترزبورگ در برابر الکساندر بوبلیک از قزقستان با چالشی دشوار روبه‌رو شده بود. رود در نهایت توانست با نتایج ۶-۷ (۳)، ۶-۴، ۶-۲ از سد حریف سرسخت خود عبور کند. وی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:

الکساندر در میان دیگر بازیکنان حاضر در تور یک دوست خوب است. او سرویس‌های سریع زیادی می‌زند و ضربات قدرتمندی دارد پس من فقط سعی داشتم که برای اینها آماده باشم. شما باید در این تورنومنت مسابقه به مسابقه پیش بروید زیرا رقابت در اینجا بسیار شدید است اما من سعی خواهم کرد هر بازی که در آن به میدان می‌روم را با پیروزی پشت سر بگذارم.

رود در پنج گیم آخر بازی عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد و توانست در نهایت پس از دو ساعت و دو دقیقه جدال، پیروزی را از آن خود کند. در مرحله دوم مسابقات تنیس اوپن سن پترزبورگ ، سالواتوره کاروسو انتظار او را می‌کشد، کسی که در روز نخست طی یک جدال تمام ایتالیایی موفق شد مقابل توماس فابیانو با نتایج ۲-۶، ۶-۳، ۶-۳ به پیروزی برسد. در دیگر دیدارهای اوپن سن پترزبورگ؛ ژائو سوسا از پرتغال در پیروزی بسیار آسان خود برابر جوزف کووالیک از اسلوواکی با نتایج ۶-۲، ۶-۳ حتی یک‌بار هم سرو خود را از دست نداد. سوسا با این پیروزی باید در مرحله بعد برابر سید دوم مسابقات یعنی کارن خاچانوف روس قرار بگیرد. مارتون فوکسوویچ مجارستانی نیز در حالی که در ست نخست ۱-۵ از حریف خود عقب بود، موفق شد پنج امتیاز ست پوینت حریف را سیو کند و در نهایت برابر الکسی واتویین با نتایج ۷-۵، ۶-۱ به پیروزی برسد. واتویین از مسابقات انتخابی وارد جدول قرعه‌کشی اصلی رقابت‌ها شده بود. جدال بعدی فوکسوویچ در برابر سید چهارم مسابقات یعنی بورنا کوریچ خواهد بود. کوریچ سال گذشته در مسابقات تنیس اووپن استرالیا تنها دیدار خود برابر فوکسوویچ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

تنیس اوپن سن پترزبورگ کسپر رود

در نبردی که بین قهرمانان اسبق اوپن سن پترزبورگ جریان داشت، قهرمان سال ۲۰۱۰ و سید ششم مسابقات یعنی میخاییل کوکوشکین قزاقستانی موفق شده قهرمان سال ۲۰۱۷ یعنی دمیر دزومهور از بوسنی و هرزگووین را با نتایج ۷-۶ (۲)، ۶-۲ از پیش رو بردارد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد. در دیگر دیدار مرحله دوم روز چهارشنبه، ایگور گراسیموف از کشور بلاروس که از طریق مسابقات انتخابی وارد رقابت‌ها شده، شگفتی روز را رقم زد و در برابر سید هفتم رقابت‌ها یعنی آدرین مانارینوی فرانسوی با نتایج ۶-۳، ۶-۱ به پیروزی دست یافت. آخرین حضور این تنیسور ۲۶ ساله روس در مرحله یک چهارم نهایی یکی از رویدادهای تور ATP، اکتبر ماه قبل در مسکو رخ داده بود.

اما در دیدارهای بخش دوبل تنیس اوپن سن پترزبورگ ؛ فردریک نیلسن و تیم پوئتز روز چهارشنبه شروع قدرتمندی داشتند و به آسانی از سد مارتون فوکسوویچ و استفانو تراوالیا با نتایج ۶-۴، ۶-۴ عبور کردند. آنها در مرحله یک چهارم پایانی باید به مصاف زوج ایتالیایی، متئو برتینی و سیمونه بوللی بروند. این دو برای غلبه بر رومن جباوی و فیلیپ اسوالد با نتایج ۶-۲، ۶-۲ تنها به ۵۳ دقیقه زمان نیاز داشتند! دیویج شاران و ایگور زلینای برابر سیدهای چهارم رقابت‌ها یعنی مارسلو دمولینز و ماتوی میلدکوپ با نتایج ۳-۶، ۶-۲، ۱۰-۵ از شکست گریختند. آنها در مرحله بعد باید برابر روبرتو کاربایس بائنا و آندرس مولتنی قرار بگیرند. بائنا و مولتنی موفق شدند تیم ایوژنی کارلوفسکی و آندره روبلف را با نتایج ۶-۷ (۵)، ۶-۲، ۱۰-۲ از پیش رو بردارند. در مسابقات اوپن موزل در متز، فرانسه، سیدهای برتر مسابقات یعنی نیکولاس ماهوت و ادوارد روجر واسلین نبرد تمام فرانسوی مرحله اول خود برابر تریستان لازین و ژو ویلفرد سوناگا را با نتایج ۶-۲، ۶-۴ با پیروزی تمام کردند. سیدهای چهارم یعنی سانتیاگو گونزالز و ایسام الحق قریشی نیز با شکست حریفان خود به جمع هشت تیم دوبل برتر رقابت‌ها راه یافتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار