26/04/2024

صعود زوج کراوتیز و مایز به مرحله نیمه نهایی تنیس دوبل مردان اوپن آمریکا

  • توسط مینا
  • 05/09/2019
  • 0

قهرمانان مسابقات دوبل رولاند گاروس یعنی کوین کراویتز و آندریاس مایز به کسب عنوان قهرمانی در یک گرند اسلم دیگر و این بار در اوپن آمریکا نزدیک شده‌اند.

کراویتز و مایز به نیمه نهایی تنیس دوبل اوپن آمریکا صعود کردند

کراویتز و مایز که سیدهای دوزادهم مسابقات امسال تنیس اوپن آمریکا محسوب می‌شوند، روز چهارشنبه با غلبه بر لئوناردو مایر و ژائو سوسا با نتایج ۷-۶ (۴)، ۶-۴ به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند. کراویتز و مایز تنها امتیاز بریک بازی را در ست دوم و زمانی که نتیجه ۱-۱ بود کسب کردند. این زوج در نهایت موفق شدند پس از یک ساعت و بیست و شش دقیقه تلاش، به مرحله بعد مسابقات تنیس دوبل اوپن آمریکا صعود کنند. این تیم دوبل آلمانی پس از پیشروی در مسابقات پاریس نتایج چندان مطلوبی کسب نکرده بودند؛ کراویتز و مایز در واقع با رکورد دو پیروزی و هشت شکست پا به رقابت‌های یو اس اوپن ۲۰۱۹ گذاشته بودند. در هر صورت، این دو موفق شدند در نیویورک به بهترین فرم خود بازگردند. کوین کراویتز ۲۷ ساله یک تنیسور اهل آلمان است و در مسابقات دوبل تخصص دارد. او به همراه مایبز در سال ۲۰۱۹ جام قهرمانی اوپن فرانسه را بالای سر برد.

اوپن آمریکا کوین کراویتز آندریاس مایز

اما اکنون سیدهای هشتم رقابت‌ها یعنی مارسل گرانویرز و هوراچیو زبایوس منتظر آن ها هستند تا تکلیف یک پای فینال دوبل مردان اوپن آمریکا مشخص شود. گرانویرز و زبایوس نیز با پیروزی ۷-۶ (۴)، ۶-۴ برابر سیدهای شانزدهم گرند اسلم آمریکا یعنی الیور ماراک و یورگن ملزر پا به مرحله نیمه نهایی گذاشتند. این زوج اسپانیایی آرژانتینی در حالی پیروزی خود را جشن گرفتند که در ست دوم ۲-۴ از حریفان خود عقب بودند. گرانویرز و زبایوس ماه قبل در مسابقات کوپ راجرز زوج هاس و کولهوف را شکست دادند تا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند. همجنین، زبایوس در مسابقات اوپن BNP Paribas در حالی که با نیکولا مکتیچ هم‌تیمی شده بود توانست با عبور از سد کوبوت و ملو یک مسترز ۱۰۰۰ امتیازی ATP دیگر را بالای سر ببرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار