24/04/2024

مسابقات بین المللی ایستبورن؛ کایل ادموند و دان ایوانز به مصاف هم می‌روند

  • توسط سروش
  • 27/06/2019
  • 0

رقابت های تنیس بین المللی ایستبورن در کشور انگلستان در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است و روز چهارشنبه، دور سوم این مسابقات هم به پایان رسید تا تنیسور های راه یافته به مرحله یک چهارم نیز مشخص گردند. دان ایوانز و کایل ادموند به مصاف هم خواهند رفت.

دان ایوانز به مصاف کایل ادموند خواهد رفت

کایل ادموند در مرحله یک هشتم موفق به شکست کامرون نُری شد تا در مرحله یک چهارم یک جدال تمام بریتانیایی را شاهد باشیم. در این مرحله دو تنیسور بریتانیایی یعنی کایل ادموند و دان ایوانز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کایل ادموند، تنیسور شماره یک بریتانیا در رده بندی جهانی تنیس، در دیدار یک هشتم توانست بر کامرون نُری نفر دوم بریتانیا در رده بندی جهانی پیروز شود و به مرحله یک چهارم مسابقات بین المللی ایستبورن صعود نماید. در این دیدار ادموند با حساب ۲-۰ و با نتایج مشابه ۶-۲ توانست به برتری برسد. این دیدار به دلیل ناراحتی قلبی یکی از تماشاگران با ۵۰ دقیقه تاخیر برگزار شد. دان ایوانز دیگر تنیسور بریتانیایی نیز توانست در این مرحله بر «پیر هوگوئس هربرت» با حساب ۲-۰ و نتایج ۶-۳ و ۷-۵ به پیروزی برسد.

دان ایوانز

در دیگر دیدارهای مرحله یک هشتم، «گویدو پِلا» از آرژانتین و نفر اول سیدبندی این مسابقات، مقابل «تیلور فریتز» از ایالات متحده شکست خورد. نفر ۲۶ رده بندی جهانی تنیس با حساب ۲-۱ و با نتایج ۴-۶، ۶-۳ و ۴-۶ برابر فریتزِ آمریکایی شکست را متحمل شد تا از راهیابی به دور بعد بازماند. رقابت های تنیس گرند اسلم ویمبلدون از روز دوشنبه هفته بعد شروع خواهد شد و ادموند و دان ایوانز بسیار خوشحال خواهند بود تا برای حفظ آمادگی هرچه بیشتر خود در این مسابقات، بتوانند زمان بیشتری را در این تورنمنت چمن بگذرانند. این شرایط به مراتب برای دن ایوانز بهتر هم بوده، چرا که او توانسته در مسابقات ناتینگهام به مقام قهرمانی برسد. هربرت که از ایوانز شکست خورد، در واقع زوج اندی ماری در مسابقات تنیس دوبل ویمبلدون خواهد بود. گفتنی است، قرعه کشی رقابت های گرند اسلم تنیس ویمبلدون، روز جمعه و از ساعت ۱۰ صبح به وقت بریتانیا برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار