28/04/2024

پل آناکون: نائومی اوساکا می‌تواند قهرمان گرند اسلم ویمبلدون شود

  • توسط سروش
  • 27/06/2019
  • 0

رقابت های گرند اسلم ویمبلدون، یکی از چهار مسابقه جایزه بزرگ دنیای تنیس تا کمتر از یک هفته دیگر و روز دوشنبه آغاز خواهد شد. برترین تنیسور های جهان در بخش مردان و زنان با هم به رقابت خواهند پرداخت تا قهرمان این دوره نیز مشخص گردد. نائومی اوساکا پدیده ۲۱ ساله ژاپنی یکی از تنیسور هایی است که بخت بالایی برای قهرمانی در این مسابقات را برای او متصور هستند.

نائومی اوساکا در گرند اسلم ویمبلدون حاضر خواهد شد

پل آناکون، مربی سابق راجر فدرر در مصاحبه با WTA در مورد مسابقات ویمبلدون و اینکه چه کسانی بخت قهرمانی دارند، گفته است:

اوساکا هرچند در رقابت های بیرمنگام در دور سوم شکست خورد و حذف شد، اما او بازیکنی است که با اعتماد به نفس بالایی در دیدارهای خود حاضر می شود. هیچ دلیلی وجود ندارد که او نتواند در ویمبلدون موفق ظاهر شود. وقتی به موفقیت های او در این دو سال می‌نگریم، متوجه می‌شویم که این تنیسور قهرمان دو گرند اسلم شده و برای همین می توان گفت که او شانس بالایی برای تصاحب ویمبلدون خواهد داشت.

در ادامه این مصاحبه، مارتینا ناوراتیلووا، اسطوره پیشین تنیس جهان و قهرمان ۱۸ دوره مسابقات گرند اسلم در مورد اوساکا می‌گوید:

من سبک بازی او را به خوبی دنبال کرده ام و پیشنهاد من برای بهبود بازی اوساکا این است که او در هنگام پرش های خود دقت بیشتری به خرج دهد. اوساکا پرش های نامنظمی برای پرتاب های توپش دارد که بعضا با خطاهایی دچار می شود. او همچنین باید به خط هم بیشتر نزدیک شود و چرخش های بهتری به توپ در هنگام ضربه بدهد.

نائومی اوساکا

نائومی اوساکا خود در پاسخ به این پرسش که ذهن او تا چه حدی آمادگی پذیرش یک بازیکن بزرگ بودن را دارد، گفت:

مطمئنا به این موضوع فکر می‌کنم. به نظرم در حال حاضر چنین باوری در من وجود دارد. من فقط سعی می کنم از بازی تنیس لذت ببرم. من اصلا به آمار و ارقام به آن شکل توجهی ندارم. اصولا از آمار و اعداد دل خوشی ندارم (لبخند می زند). بردن گرند اسلم ها همیشه برای هر تنیسوری جذاب است. من خیلی دوست داشتم که می‌توانستم این جایزه را در فرانسه نیز تصاحب کنم، چون هرگز در این مسابقات موفق نبوده ام. بردن رقابت های گرند اسلم به این سادگی ها نیست، شما رقبای بسیار سرسخت و خوبی در این مسابقات دارید و خب سن و سالم و تجربه کم من نیز در این مسئله دخیل بوده است.

نائومی اوساکا در پایان در مورد روزهای سختی که از این پس در انتظار او خواهد بود نیز گفت:

رنگین کمان پس از طوفان … من نمی دانم، ولی شاید شما بدانید که همیشه اتفاقات خوب پس از سختی ها به دست می‌آید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار