19/04/2024

هالت: دلیل غیبت رافائل نادال در مسابقات باستد ۲۰۱۵ بیماری پدربزرگش بود

  • توسط سروش
  • 27/06/2019
  • 0

کریستر هالت، مدیراجرایی رقابت های تنیس باستد، در مصاحبه ای یادآور شده که رافائل نادال به دلیل بیماری پدربزرگش در سال ۲۰۱۵ توفیق چندانی در رقابت های تنیس در آن زمان نداشته است.

رافائل نادال به دلیل بیماری پدربزرگش در مسابقات باستد شرکت نکرد

هالت در صحبت های خود می گوید نزدیک به مسابقات سوئد در سال ۲۰۱۵ در تماسی تلفنی با رافائل نادال از وضعیت وخیم پدربزرگش خبر می‌دهند و همین موضوع سبب می‌شود تا در ماه سپتامبر و رقابت های اوپن آمریکا، وی در همان مراحل نخست با شکست برابر فوگنینی از ایتالیا، وداع زود هنگامی با این مسابقات داشته باشد.

هالت در ادامه صحبت هایش می‌گوید:

سال ۲۰۱۵ برای نادال به هیچ وجه خوب نبود. او در گرند اسلم ویمبلدون و در همان اوایل کار به «داستین براون» از آلمان باخت و من خودم به نادال گفتم که اگر او بخواهد می‌تواند حتی با سهمیه وایلد کارت در مسابقات باستد شرکت کند. اما متاسفانه برای او مشکل خانوادگی پیش آمد و به من گفت که نمی‌تواند در این تورنمنت شرکت داشته باشد.

مدیراجرایی رقابت های تنیس باستد، در ادامه گفته هایش اظهار می دارد:

این تنها دلیل تنیسور اسپانیایی برای عدم حضورش در مسابقات باستد بود. شما ببینید این رقابت ها میزبان تنیسور های بزرگی بوده که به عنوان مثال می توان از سرنا ویلیامز نام برد. او چندین بار در رقابت های باستد شرکت داشته است. ما عاشق این بودیم که سرنا را در این تورنمنت تنیس ببینیم.

رافائل نادال

کریستر هالت درمورد حضور دیگر ستاره های تنیس در تورنمنت باستد می‌گوید:

سرنا عملکرد خیره کننده ای داشت. از مدت ها قبل بلیت بازی های او تمام شده بود و این تنیسور الهام بخش بسیاری از جوانان بود. بازیکنی همچون الکساندر زورف باوجود اینکه چندین سال در این مسابقات حضور داشته ولی هنوز نتوانسته به قهرمانی برسد و این خود نشان از سطح بالای رقابت های باستد دارد. من کارم در زمینه شناسایی استعدادهای تنیس است. رافائل نادال یکی از آن استعدادها بود که در سال ۲۰۰۵ موفق عمل کرد و قهرمان اوپن فرانسه شد. زورف نیز توان بالقوه زیادی دارد و اینکه من اصلا انتظار نداشتم او تا این حد پیشرفت داشته باشد. او توانست خود را به سرعت در رده بندی جهانی بالا بکشد و اکنون از تنیسور های بزرگ دنیا محسوب می‌شود.

هالت در پایان صحبت هایش درمورد الکساندر زورف نیز گفت:

او ستاره آینده دار دنیای تنیس است. بارها پیش آمده که بازیکنان تنیس در زیر ۲۰ سال قهرمان گرند اسلم ها شوند، ولی برای زورف هنوز دیر نیست. او یک بازیکن عالی و در عین حال شخصیت فوق العاده ای دارد که می تواند به او در پیشرفتش در تنیس، کمک نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار