28/04/2024

مسابقات بین المللی تنیس ایستبورن؛ پیروزی یوهانا کونتا و آنجلیک کربر

  • توسط سروش
  • 27/06/2019
  • 0
یوهانا کونتا

رقابت های بین المللی تنیس ایستبورن از چند روز گذشته در کشور انگلستان برگزار شده و مسابقات در دو بخش مردان و زنان در حال برگزاری است. یوهانا کونتا موفق شد در اولین دیدارش پیروز شود.

پیروزی یوهانا کونتا در مسابقات بین المللی تنیس ایستبورن

این تورنمنت تنیس ۲۵۰ امتیازی از سال ۱۹۷۴ در رده زنان شروع شده و هر ساله به طور منظم در حال برگزاری است. در سال گذشته «کارولین ونزنیاسکی» از دانمارک موفق شد به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. در دور یک شانزدهم این رقابت ها در روز سه شنبه، یوهانا کونتا ، برترین تنیسور زن بریتانیا در اتحادیه جهانی تنیس به مصاف «ماریا ساکاری» از کشور یونان رفت و توانست این تنیسور را با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۴ و ۷-۶ شکست دهد. کونتا که رده شماره ۱۹ بهترین تنیسورهای دنیا را در اختیار خود دارد، در این دیدار که یک ساعت و ۳۷ دقیقه به طول کشید موفق شد با برد برابر حریف یونانی خود به دور یک هشتم این رقابت ها صعود کند. حریف کونتا در دور بعد حریفی از کشور تونس به نام «اُنس جابِور» خواهد بود.

یوهانا کونتا

کونتا پس از راهیابی به دور بعد تورنمنت بین المللی ایستبورن گفت:

فشار کمی را در این دیدار برروی خود احساس کردم. بازی به دلخواه من پیش رفت و گویی حریفم بیشتر برای من بازی می کرد. در طول بازی فرصت های زیادی را برای خودم ایجاد کردم و خوشحالم که توانستم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارم.

در دیگر دیدار برگزار شده روز سه شنبه، آنجلیک کربر، تنیسور آلمانی و قهرمان مسابقات گرند اسلم ویمبلدون در سال ۲۰۱۸ توانست در دور یک شانزدهم با حساب ۲-۰ و با نتایج مشابه ۶-۴ بر حریف استرالیایی خود «سامانتا استوسور» غلبه کند. کربر با این پیروزی در دور بعد و روز چهارشنبه به مصاف «ربکا پترسون» از کشور سوئد خواهد رفت. همچنین «آلیزِ کورنت» از فرانسه با برتری برابر «الینا اسویتُلینا» از اوکراین توانست به مرحله یک هشتم صعود کند تا در این مرحله روز چهارشنبه به مصاف تنیسوری از کشور چین به نام ژانگ برود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار