02/05/2024

دنیل مدودف به مرحله یک چهارم پایانی تنیس ۱۰۰۰ امتیازی شانگهای چین صعود کرد

  • توسط سروش
  • 11/10/2019
  • 0

دنیل مدودف ، مرد شمارۀ چهار دنیای تنیس، با پیروزی در یک جدال بسیار مشکل توانست جواز حضور در دور یک چهارم پایانی مسابقات شانگهای را به دست آورد.

صعود دنیل مدودف به مرحله بعد تنیس شانگهای

در پنجمین روز تورنمنت آسیایی شانگهای چین و در یکی از دیدارهای مرحلۀ یک هشتم پایانی این مسابقات، دنیل مدودف با پیروزی مقابل واچک پاسپیسیل از کانادا توانست به دور بعد صعود نماید. در دیداری که دو ساعت و هشت دقیقه به طول انجامید، مدودف ۲۳ ساله موفق به پیروزی ۲-۰ برابر پاسپیسیل، تنیسور ۲۹ سالۀ کانادایی شد تا به مرحلۀ یک چهارم پایانی این مسترز ۱۰۰۰ امتیازی راه یابد. مدودف در یک دیدار مشکل توانست با امتیازات ۷-۶ (۹-۷) و ۷-۵ برابر واچک پاسپیسیل به پیروزی برسد تا در مرحلۀ بعد این مسابقات و برای صعود به جمع چهار تنیسور پایانی مقابل فابیو فونینی از ایتالیا قرار گیرد. فونینی ۳۲ ساله در دور یک هشتم پایانی موفق به پیروزی ۲-۰ مقابل دیگر تنیسور روس حاضر در این تورنمنت، یعنی کارن خاچانوف شده بود. مدودف با پیروزی برابر حریف کانادایی‌اش، توانست شمار پیروزی‌های خود در این فصل را به عدد ۵۶ برساند تا همچنان بالاتر از بزرگانی چون رافائل نادال، نواک جوکوویچ و راجر فدرر درصدر بیشترین تعداد پیروزی در سال ۲۰۱۹ قرار داشته باشد.

دنیل مدودف

حضور دنیل مدودف به عنوان یکی از هشت تنیسور نخبه و برتر این فصل مسابقات تنیس در رویداد معتبر Nitto ATP Finals که از تاریخ دهم تا هفدهم نوامبر در شهر لندن برگزار می‌شود، قطعی شده است و وی تاکنون توانسته در هشت فینال تورهای حرفه‌ای ATP نیز حضور داشته باشد. هشت فینالی که او در آن موفق به کسب سه جام معتبر در اوپن صوفیه (با پیروزی مقابل مارتن فوکسوویچ)، مسترز سینسیناتی (با پیروزی برابر دیوید گوفین) و اوپن سن‌پترزبورگ (با پیروزی مقابل برنا کوریچ) شده است. مدودف در حالی مقابل فابیو فونینی در مرحلۀ یک چهارم پایانی قرار می‌گیرد که این تنیسور ایتالیایی سخت به‌دنبال کسب موفقیت در این بازی‌ها و راهیابی به عنوان یکی از تنیسورهای برتر به تورنمنت لندن می‌باشد. وی در حال حاضر با ۱۱۳۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول انتخابی این مسابقات قرار گرفته است. مدودف و فونینی پیش از این دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که در جدال‌های رودرو هر یک موفق به ثبت یک پیروزی شده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار