28/03/2024

ایده فلورنتینو پرز برای برگزاری دیدار راجر فدرر و نادال در سانتیاگو برنابئو

  • توسط محمد رضا شیری
  • 13/09/2019
  • 0
فدال-راجرر فدرر-رافائل نادال

فلورنتینو پرز رئیس تیم فوتبال رئال مادرید در نظر دارد تا با برگزاری یک مسابقه بین دو اسطوره تنیس جهان  یعنی راجر فدرر و رافائل نادال در استادیوم خانگی رئال مادرید یعنی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رکورد جدیدی در تعداد تماشاگران یک مسابقه تنیس ثبت کند.

احتمال برگزاری دیدار راجر فدرر و نادال در اسپانیا

از سال ۲۰۰۴ و رقابت های میامی و اولین تقابل نادال و راجر فدرر تا ویمبلدون ۲۰۱۹ و آخرین تقابل این دو تنیسور، این دو اسطوره در مجموع ۴۰ بار در مقابل هم بازی کرده اند. همچنین در این سال ها نادال راجر فدرر در مسابقه های غیر رسمی نیز به مصاف هم رفته اند. این دیدار ها در شهرهای سئول، مایورکا، زوریخ، مادرید، ابوظبی، اورگون و دهلی نو برگزار شده است.

اکنون هفت سال بعد از آخرین دیدار غیر رسمی نادال و راجر فدرر ، این دو بازیکن قرار است روز ۲۰ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی و در مقابل دیدگان ۵۰ هزار تماشاکر در یک دیدار خیریه که زیر نظر بنیاد خیریه فدرر برگزار خواهد شد بار دیگر باهم بازی کنند. با انجام این بازی رکورد بیشترین تماشاگر در یک مسابقه تنیس شکسته خواهد شد. از نکات جالب فروش تمام بلیط های این دیدار در کمتر از یک ساعت بوده است!

فدال-راجر فدرر-رافائل نادال

اما این پایان ماجرا نیست و فلورنتینو پرز رئیس بلند پرواز باشگاه رئال مادرید در تدارک است تا با برگزاری یک دیدار بین این دو بازیکن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بار دیگر رکورد بیشترین تماشاگر برای یک مسابقه تنیس را جا به جا کند.

رافائل نادال از هواداران رئال مادرید محسوب می شود و تمایل خود را برای بازی با راجرفدرر در برنابئو اعلام کرده است. همچنین این دو بازیکن قرار است در لاور کاپ در ژنو در کنار هم بازی کنند. اتفاقی که دو سال پیش در پراگ نیز اتفاق افتاد.

لازم به ذکر است که رکور فعلی پر تماشاگر ترین مسابقه تنیس مربوط به دیدار کیم کلیژسترز و سرنا ویلیاماز در سال ۲۰۱۰ است که در بروکسل و در کشور بلژیک در مقابل دیدگان ۳۵۶۸۱ تماشاگر برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار