24/04/2024

رافائل نادال درباره لاور، وودز و تماشاگران حاضر در یو اس اوپن سخن می‌گوید

  • توسط مینا
  • 04/09/2019
  • 0

رافائل نادال به سبب استعدادی که درون زمین و کلاسی که خارج از زمین دارد همیشه مورد احترام قرار می‌گیرد.

تمجید اشخاص معروف از رافائل نادال

راد لاور نیز اخیرا اذعان کرده که یکی از هواداران این تنیسور اسپانیایی است. این تنیسور استرالیایی که بخش آخر تور گرند اسلم امسالش را پشت سر می‌گذارد، در هر تورنمنت جشن ویژه‌ای برایش گرفته شده است. لاور در جریان دوازدهمین قهرمانی رافائل نادال در رولاند گاروس در فرانسه حاضر بود و پیش از شروع دور اصلی یو اس اوپن هم وارد نیویورک شد. رافائل نادال معتقد است که لاور استحقاق چنین مراسمی را دارد و پس از پیروزی برابر مارین چیلیچ در دور چهارم این رقابت‌ها گفت:

اینکه او هنوز در کنار ما حاضر است معنای زیادی دارد و وقتی او را در تورنمنت‌های مختلف می‌بینیم آن مسابقات برای ما اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این مسئله که در کنار برگزاری تورها به اساطیر احترام گذاشته می‌شود بسیار اهمیت دارد و راد هم یکی از آن اساطیری است که در میان بهترین تنیسورهای تاریخ قرار دارد. اگر شرایط اندکی فرق می‌کرد او احتمالاً از تمام تنیسورهای امروزی، گرند اسلم‌های بیشتری داشت. از این رو او قطعاً به عنوان یکی از افراد شناخته شده این ورزش محسوب می‌شود. حضور او در کنار هواداران، تورنمنت‌ها و بازیکنان معنای بسیار زیادی دارد. چیزی که این ورزش را بزرگتر و مهم‌تر می‌کند ترکیب چیزهای جدید و قدیمی باهم است.

این تنها اسطوره‌های این رشتۀ ورزشی نیستند که از رافائل نادال حمایت می‌کنند و تایگر وودز، فوق ستاره دنیای گلف هم در جریان دیدار رافا با چیلیچ، به عنوان طرفدار سرسخت مرد شماره دوی دنیای تنیس او را تشویق می‌کرد. البته نادال هم در کامبک دسامبر ۲۰۱۷ وودز در مسابقات باهاماس، شاهد رقابت این گلف باز آمریکایی بود و هر دوی آن‌ها رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند.

رافائل نادال

رافائل نادال در این‌باره گفت:

برخورداری از حمایت او اهمیت ویژه‌ای برایم دارد. او به سبب تمام کارهایی که در دنیای ورزش انجام داده بسیار الهام بخش است و راه سختی را برای ادامه نبردش در این ورزش پیموده است. از این رو بهره بردن از حمایت وودز و داشتن رابطه‌ای نزدیک با او موجب خوشحالی من است و امیدوارم تا روزی باهم گلف و تنیس بازی کنیم.

شانس دوم قهرمانی یو اس اوپن حالا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف دیگو شوارتزمن آرژانتینی، مرد شماره ۲۰ دنیای تنیس می‌رود. نادال از فضای شب گذشته ورزشگاه آرتور اش به وجد آمده و اظهار کرده که از یو اس اوپن ۲۰۱۵ تا به امروز چنین انرژی‌ از حضار درون ورزشگاه دریافت نکرده بود:

صادقانه بگویم احساسی که از حضور در اینجا دارم توصیف شدنی نیست؛ دیدن حمایت تماشاگران بسیار ویژه و فوق العاده است. من همیشه رابطۀ خوبی با تماشاگران نیویورکی داشتم و انرژی و احساسی که به تنیسورها منتقل می‌کنند، فوق العاده است و من در زمین متوجه این مسئله هستم. بازی کردن در ورزشگاهی مملو از جمعیت لذت بخش است و وقتی به هتل بر می‌گردم هم انرژی بسیاری دارم. ورزشگاه آرتور اش در نیویورک و یک مسابقۀ شبانه؛ هیچ چیز بهتر از این نیست!

رافائل نادال که کارش در یو اس اوپن را با پیروزی مقابل جان میلمن استرالیایی با نتایج ۶-۳، ۶-۲ و ۶-۲ آغاز کرد با کناره‌گیری تاناسل کوکیناکیس به دور سوم راه پیدا کرد. در دور سوم هم مقابل هیون چونگ از کره جنوبی با نتایج ۶-۳، ۶-۴ و ۶-۲ به پیروزی رسید و شب قبل در یک هشتم نهایی موفق شد تا با نتایج ۶-۳، ۳-۶، ۶-۱ و ۶-۲ مقابل مارین چیلیچ کروات به پیروزی برسد. او حالا با صعود به جمع هشت تنیسور پایانی، در صورتی که بامداد پنج شنبه مقابل دیگو شوارتزمن آرژانتینی به پیروزی برسد به نیمه نهایی آخرین گرند اسلم سال صعود می‌کند و خودش را برای کسب دومین گرند اسلم فصلش آماده خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار