19/04/2024

سرنا ویلیامز : تلاشم برای قهرمانی وقتی که بمیرم به پایان می رسد

  • توسط سروش
  • 16/07/2019
  • 0

سرنا ویلیامز ، فوق ستاره تنیس زنان جهان که سابقه قهرمانی در ۲۳ دوره گرند اسلم ها را دارد، روز شنبه و پس از عملکرد درخشانی که در طول ویمبلدون ۲۰۱۹ داشت، در دو ست پیاپی و با نتایج ۶-۲، ۶-۲ به سیمونا هالپ رومانیایی باخت و بازهم از شکستن رکورد ۲۴ قهرمانی مارگارت کورت در گرند اسلم ها بازماند.

سخنان سرنا ویلیامز در خصوص نایب قهرمانی در ویمبلدون

سرنا ویلیامز در پاسخ به پرسش بیلی جین کینگ درباره تصمیم او مبنی بر آینده‌اش می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای دست برداشتن از مبارزه‌اش برای برابری ندارد. پس از اینکه سرنا ویلیامز روز شنبه سومین شکست پیاپی خودش در فینال گرند اسلم ها را تجربه کرد، در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه‌اش گفت که او چه بخواهد به یک سلبریتی تبدیل شود یا اینکه برای برابری تلاش کند، باید بطور کامل تمرکزش را بروی تنیس بگذارد:

روزی که من از تلاشم برای رسیدن به برابری دست بکشم چون افرادی مثل شما اینگونه به مسئله نگاه می‌کنند، روز مرگ من خواهد بود.

کینگ سپس طی توییتی گفت از کارهایی که ویلیامز می‌کند حمایت می‌کند و او حرف‌هایش را اشتباه برداشت کرده است:

من هرگز از کسی نمی‌خواهم که از تلاشش برای برابری دست بردارد. در هر کاری که سرنا می‌کند، او همواره این تصویر را برای ما می‌کشد که در همه چیز برای برابری تلاش کنیم.

کینگ در میانه رقابت‌های ویمبلدون در گفت‌و‌گو با BBC گفته بود که می‌خواهد ویلیامز بیشتر از هرچیز تمرکزش را در زمین تنیس بگذارد:

شما هیچ وقت نمی‌بینید که او از تلاش کردن، دست بردارد. هربار که به پیروزی می‌رسد، برای پیروزی بعدی تلاش می‌کند. اگر بجای او بودم، برای یک سال و نیم سلبریتی بودن را کنار می‌گذاشتم. اگر می‌خواهد که جام ها را ببرد و رکوردها را بشکند. این سوال من است. نمی‌دانم که او چه می‌خواهد. این دیوانگی محض است چراکه می‌خواهد همه چیز را داشته باشد.

سرنا ویلیامز

او افزود:

علی‌الخصوص در سن او شما باید تمام حواشی را برای رسیدن به هدف کنار بگذارید. اگر او از راهی که انتخاب کرده است خوشحال است، پس مشکلی ندارد‌. من فکر می‌کنم او هنوز باید بروی بدن خودش کار کند. سپس می‌تواند تمرکز خودش برای شکستن همه این رکوردها و رسیدن به رکورد ۲۴ قهرمانی مارگارت کورت در گرند اسلم ها تلاش کند.

کینگ همچنین از برنامه شلوغ سرنا ویلیامز انتقاد کرد:

او یک بچه دارد، برای برابری جنسیتی به ویژه برای زنان رنگین پوست تلاش می کند ولی این ها همه کار او را سخت تر کرده است. من دوست دارم تا همه این چیزها را کنار بگذارد. زیرا افرادی هستند که این کارها را انجام دهند. من آرزو دارم تا او برای یک و نیم تا دو سال همه این ها را کنار بگذارد و تمرکزش را بروی تنیس ببرد.

ویلیامز در کنفرانس جدیدش گفته بود که مسیرش برای اینکه رکورد کورت در گرنداسلم ها را بزند با بدنیا آمدن فرزندش اندکی دشوار شده است و دوست دارد تا در فینال چندین تور دیگر حاضر شود تا بطور کامل برای حضور در فینال یک گرند اسلم آماده گردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار