19/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ از شکستگی پای تنیسور روس تا پیروزی سیمونا هالپ

  • توسط سروش
  • 04/07/2019
  • 0

دور دوم رقابت های تنیس ویمبلدون در سال ۲۰۱۹ در روز چهارشنبه سوم جولای نیز پیگیری شد و تنیسورهای راه یافته به مرحله سوم این مسابقات نیز مشخص شدند. سیمونا هالپ ، سید هفتم این رقابت ها در دومین بازی خود مقابل میهائلا بوزارنِسکو از رومانی قرار گرفت و موفق شد با حساب ۲-۱ و نتایج ۶-۳، ۴-۶ و ۶-۲ به برتری برسد.

پیروزی سیمونا هالپ در دور دوم تنیس ویمبلدون

سیمونا هالپ بانوی شماره یک سابق دنیا، در این دیدار عملکرد پرافت و خیزی داشت به طوریکه کیفیت کار او به شدت در ست دوم کاهش پیدا کرد و نتیجه را هم به حریف خود واگذار نمود. هالپِ ۲۷ ساله پس از برتری برابر هموطنش در دور سوم باید به مصاف ویکتوریا آزرِنکا از بلاروس برود. تنیسور بلاروس در دور دوم موفق به شکست حریفی از کشور استرالیا شده بود. در دیگر دیدار برگزار شده بخش زنان، سید سوم این مسابقات یعنی کارولینا پلیسکوا نیز در یک دیدار راحت، توانست حریف خود از پورتوریکو را شکست دهد. قهرمان مسابقات بین المللی تنیس ایستبورن، در دو ست متوالی و با نتایج ۶-۰ و ۶-۴، مونیکا پوئیگ را شکست داد تا در مرحله بعد به مصاف سو-وی از تایوان برود. از اتفاقات تلخ و قابل توجه دور دوم تنیس ویمبلدون ، مصدومیت مارگاریتا گاسپاریان تنیسور اهل کشور روسیه بود.

تنیس ویمبلدون سیمونا هالپ

گاسپاریان در دومین بازی خود برابر الینا اسویتولینا از اوکراین رفت و در حالی که بازی در ست دوم و با نتیجه ۶-۵ به سود تنیسور اوکراینی دنبال می شد، به دلیل مصدومیت گاسپاریان، بازی نیمه تمام به پایان رسید. هرچند با رای کمیته داوران این رقابت ها، اسویتولینا به دور بعد صعود کرد تا حریف ماریا ساکاری از یونان شود. پس از این دیدار گاسپاریان که رنکِ ۶۲ جهان را در اختیار خود دارد با چشمانی اشک آلود از مسابقات ویمبلدون خداحافظی کرد و در ادامه باید ببیند که جراحت پای او تا چه حد جدی خواهد بود. این تنیسور روس حتی پس از مصدومیتش نیز دقایقی به بازی مشغول شد، ولی جراحت پای او که در برخی خبرها شکستگی ذکر شده امان او را برید و با انصراف از ادامه دیدار با حریف اوکراینی اش، با ناراحتی از این مسابقات کنار رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار