26/04/2024

۱۳ عاملی که نشان میدهد در دنیای تنیس غرق شده اید

  • توسط مریم
  • 19/06/2019
  • 0
نشانه های غرق شدن در دنیای تنیس

اگر تنیس بازی می کنید چند نکته وجود دارد که به شما نشان می دهد در  چقدر در آن غرق شده اید. عوامل زیر در تمامی افرادی که در دنیای تنیس غرق می شوند صدق می کند.

۱۲. دونات برایتان هر چیزی به جز یک صبحانه دخواه خواهد بود

تمام دونات ها برای حریف

دونات به دلیل ظاهرش برایتان تصور امتیاز صفر را می آورد و نسبت دادنش به خودتان کاملاً عذاب آور خواهد بود. ترجیح می دهید تمام دونات های دنیا را برای حریفانتان بگذارید.

۱۱. شیفته بوی توپ های جدید خواهید شد

توپ-تنیس

قبول کنید. هر زمانی که در یک قوطی جدید توپ را باز میکنید، با لذت تمام نفس عمیقی می کشید تا بوی آنها را استشمام کنید.

۱۰. یکی از بازوهایتان بزرگتر از دیگری میشود

رافائل-نادال

وقتی صحبت اندام به میان میآید، توضیح خاصی برای کوچکتر بودن یکی از بازوهایتان ندارید. شاید بد نباشد به تمریناتی که باعث شدند یکی از آستین های تی شرتتان تنگ و دیگری گشاد باشد هم اشاره ای کنید.

۹. توپ های زرد کرکی همه جای خانه شما پیدا می شود

روی لباس ها، کفش ها، داخل کیف ها، روی اثاثیه خانه و هر جای دیگری از منزل این توپ ها پیدا می شوند. حتی شاید طعم آنها را هم چشیده باشید.

۸. خط برنز شما و هم بازی هایتان کاملاً شبیه به هم می شوند

تا به حال چند بطری کرم برنزه کننده روی شانه هایتان خالی کردید تا خط تاپ و رکابی ها را بپوشاند؟ چند بار کفشی خریدید که خط آفتاب سوختگی جورابتان را بتواند پوشش دهد؟ به جای اینکه در تابستان بوت بپوشید، بهتر است با افتخار اجازه دهید این خطوط خودشان را نشان دهند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

۷. کیف تنیس شما منحصر به فرد خواهد بود

کیف تنیس

کیف تنیس شما هم قد و قواره خودتان می شود! مسلماً،  غیر از آن چطور می توانید راکت، کفش، لباس، جعبۀ کمک های اولیه و میلیون ها وسیله دیگر را در آن جا دهید و همراهتان ببرید؟ جوری به نظر می رسد که برای تعطیلات آخر هفته آماده می شوید اما در واقع فقط احتمالات را در نظر میگیرید.

۶. دستهای پر از پینه

گرفتن راکت و پینه بستن دست

با این حقیقت رو به رو شوید! دستهای شما زبر هستند. انتهای هر انگشت و همینطور قسمت پایینی کف دستتان پر از پینه شده است. اما یادتان نرود، همین پینه ها از شما یک بازیکن بهتر می سازد.

۵ . عاشق راجر فدرر میشوید (ستاره دنیای تنیس)

راجر-فدرر

تا به حال کسی را که شخصیت اول یک افسانه را دوست نداشته باشد؟ فکر نمیکنم. راجر بهترین ورزشکار، همسر، پدر و شخصی انسان دوست است و این لیست به اینجا ختم نمیشود. او نمونۀ کامل انسانیت است.

۴. خانۀ شما موزه ای از وسایل تنیس است

راکت-چوبی

اگر چیزی ببینید که جمله ای مانند «تنیس یعنی راکت من» روی آن حک شده، یا فرقی ندارد هر چیزی که از تنیس نشانه ای دارد روی آن باشد، به احتمال زیاد شما آن وسیله را می خرید.

احتمالاً در یکی از فضاهای منحصر به فرد خانه شما یک راکت کلاسیک چوبی وجود دارد. و حداقل یکی از آهن رباهای روی یخچال شما شکل توپ تنیس است. طفره نروید شما در دنیای تنیس غرق شده اید.

۳. تجربۀ شکستن راکت را دارید

راکت-شکسته

فرقی ندارد تصادفی یا از روی عصبانیت، چند راکت تنیس در دستان شما شکسته است و حس خوبی برایتان داشته؟ به نظر شما چرا چنین اتفاقی باید حس خوبی داشته باشد؟

۲. مشهورید به اینکه برای خرید نیز لباس های تنیس می پوشید

لباس-تنیس در خرید

خوب به نظر رسیدن در زمین تنیس فقط نیمی از داستان است ما عاشق این لباس ها هستید. به همین دلیل زیباترین و به روزترین لباس های تنیس را می خرید و آنها را در سراسر شهر می پوشید. دور از انتظار نیست اگر یک شب بشنوید که «بدون لباس های تنیست نشناختمت»

۱.هنگام مسابقات گرند اسلم زمان خواب شما تغییر می کند

رافائل نادال

اینکه مسابقات در استرالیا برگزار شود یا در اروپا و اینکه اختلاف زمانی شما با کشور برگزارکننده چند ساعت است، اصلاً مهم نیست حتی نیمه شب هم از خواب بیدار می شوید تا مسابقه رافائل نادال را زنده تماشا کنید.

اگر چند مورد از موارد بالا دربارۀ شما هم صدق می کند، شک نکنید که در دنیای تنیس غرق شده اید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار