28/04/2024

شادمانی نادال و فدرر از پیروزی زورف و قهرمانی منتخب اروپا در لیور کاپ

  • توسط مینا
  • 24/09/2019
  • 0

راجر فدرر و رافائل نادال در پایان دیدار بین الکساندر زورف و میلوش رائونیک که با قهرمانی تیم منتخب اروپا در مسابقات لیور کاپ ۲۰۱۹ همراه بود شادی دیوانه‌واری داشتند و خود را با عجله به درون زمین رساندند تا این پیروزی را با زورف و دیگر هم‌تیمی‌هایشان جشن بگیرند.

شادمانی فدرر و نادال از قهرمانی منتخب اروپا در لیور کاپ

بازی بین الکساندر زورف و میلوش رائونیک در دیدار نهایی تورنومنت لیور کاپ سرنوشت قهرمانی را تعیین می‌کرد و در نهایت زورف این بازی را در ست سوم که به‌صورت یک تای بریک ده امتیازی برگزار می‌شد برد تا تیم اروپا یک قهرمانی دیگر در لیور کاپ را جشن بگیرد. این قهرمانی با خوشحالی بی‌حدوحصر فدرر و نادال همراه بود. بلافاصله پس از اتمام مسابقه این دو به‌سرعت وارد زمین شدند و به زورف خسته پیروزی را تبریک گفتند. تنیسور آلمانی در آن لحظه روی زمین افتاده بود و خوشحالی می‌کرد چرا که تیم منتخب اروپا توانست تیم منتخب جهان را با نتیجه ۱۳-۱۱ شکست دهد. ساعاتی قبل از آن، زمانی که نتیجه کلی ۱۱-۷ به نفع تیم منتخب جهان بود، فدرر توانست برابر جان ایسنر به پیروزی برسد تا با تبدیل نتیجه به ۱۱-۱۰ تیم اروپا در جریان رقابت باقی بماند.

لیور کاپ

در نهایت زورف آلمانی نیز بازی خود را برد تا اروپایی‌ها سومین قهرمانی پیاپی خود در لیور کاپ را جشن بگیرند. زورف در این رابطه گفت:

یک آخر هفته باورنکردنی بود. تیم جهان تنها یکی یا دو امتیاز با قهرمانی فاصله داشت. اگر خوشبین باشیم بسیاری از ما بازهم در لیور کاپ بازی خواهیم کرد اما این آخر هفته باورکردنی نبود. من خیلی خوشحالم و از رافا، راجر و بقیه تیم تشکر می‌کنم. بدون حضور آنها رو نیمکت من نمی‌توانستم این کار را انجام بدهم. هرگز در جوی مثل این بازی نکرده بودم، این قابل باور نبود. این رویدادی است که دوست دارم هر سال از دوران ورزشی خود در آن بازی کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار