29/03/2024

همکاری شرکت ویسکی با مسابقات تنیس گرند اسلم

  • توسط محمد رضا شیری
  • 17/06/2019
  • 0

از ورمونت تا ویمبلدن: مسابقات تنیس گرند اسلم و ویسکی ویستل پیگ جولای امسال با هم همکاری میکنند

استوو، VT (16 آپریل 2019) – با تشکر از گرند اسلم و ویسکی ویستل پیگ، طرفداران ویمبلدن جولای امسال می‌توانند از کوکتل های بی نظیر و غذاهای خوشمزه لذت ببرند. ویستل پیگ اولین رتبه در بین شرکت های تقطیر ویسکی را دارد. هر دو شرکت که در ورمونت قرار دارند در متمجع رفاهی گرند اسلم امسال حضور خواهند داشت. طرفداران تنیس می‌توانند در حالی که از نوشیدنی های درجه یک لذت میبرند به تماشای بهترین بازی های ورزشی بنشینند

مجتمع رفاهی

مجتمع رفاهی ویمبلدن

در چند قدمی کلوپ (all-England)، مجتمع رفاهی مسابقات تنیس گرند اسلم قرار دارد. این مجموعه یک فضای خصوصی است و به عنوان مرکزی برای صرف چاشت، کوکتل ها، برگذاری جشن ها و جلسات در طول دو هفته ی مسابقات ویمبلدن مورد استفاده قرار می گیرد. کار کردن با ویستل پیگ اهمیت بسزایی در پیشرفت در مهمان نوازی دارد. به عبارت دیگر، ما داریم استانداردهای رفاهی ویمبلدن را بالا میبریم.

رابطۀ ویسکی، غذا، تنیس و مسافرت

رابطه تنیس و ویسکی با غذا

متصدیان ویستل پیگ، کوکتیل (Centre court) را طراحی کردند که نمونه ای آزمایشی از Farmstock Rye Crop 002 است. به علاوه در این مجتمع از محصولات 10 – 12 ساله ی شرکت نیز سرو می شود. همچنین سرآشپز مشهور میلی تیلور نیز در کنار ویستل پیگ یک منو به خصوص ارائه خواهد داد. به عبارت دیگر مهمانان امسال میتوانند از محصولات گندم هم بنوشند و هم بخورند.

کایلی راس توضیح میدهد: «هدف ما ایجاد یک رابطه ی منطقی بین ویسکی، غذا، تنیس و مسافرت است، همه در یک مکان. کار کردن با ویستل پیگ محصولی در سطح جهان را وارد مجتمع رفاهی ما کرد. به علاوه یاد گرفتن در مورد ویسکی، چشیدن و لذت بردن از آن این تجربه را دو چندان لذت بخش میکند.»

همکاری ادامه دار

این اطلاعیه همکاری مسابقات نمایشی گرند اسلم در استوو را نیز در پی داشت. در طول مسابقات مشخص شد که طرفداران تنیس اهل ویسکی هستند. همکاری در طول این دوره نشان داد که میشود ویستل پیگ را با تماشاچیان مجلل گرند اسلم به هم متصل کرد.

مجتمع رفاهی از تاریخ 1 جولای تا 14 جولای در لندن پذیرای مسافران گرند اسلم، مهمانان و مهمانان ویژه است.

درمورد مسابقات تنیس گرند اسلم

مجتمع رفاهی GSTT توسط متخصصان مسابقات تنیس گرند اسلم اداره میشود. این مکان با تاپناچ منیجمنت، سازمان استعداد یابی ورزشکاران برتر تنیس، فوتبال و گلف در جهان همکاری میکند. این دو سازمان باهم تجربۀ توریستی در سطح جهانی به وجود می آورند و رویداد های تنیس دیگری مانند ATP تور را مدیریت میکنند.

درمورد ویستل پیگ

ویستلپیگ در تنیس

ویستل پیگ در سال 2008 تأسیس شد و از قدیمی ترین ویسکی های گندم است که مزۀ خالص گندم را دارد.  ویستل پیگ در جهان بیشترین تقاضا را دارد. در مسابقات 2017 سانفرانسیسکو World’s Spirits عنوان “بهترین ویسکی” را کسب کرد. با افتتاح کارخانه در دو کیلومتری مزارع ورمونت در پاییز 2015، ویستل پیگ یکی از ویسکی های از تولید به مصرف جهان است. (مستقیما از مزرعه به بطری)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار