27/04/2024

مسابقات تنیس مسترز کانادا؛ پیروزی کایل ادموند برابر نیک کیریوس در دور نخست

  • توسط سروش
  • 09/08/2019
  • 0

در رقابت های تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی اوپنِ کانادا موسوم به راجرز کاپ، کایل ادموند بریتانیایی در نخستین بازی خود به برتری رسید.

پیروزی کایل ادموند مقابل نیک کیریوس

کایل ادموند ، برترین تنیسور بریتانیا در رده بندی جهانی تنیس در روز چهارشنبه (۷ آگوست – ۱۶ مرداد) موفق به شکست نیک کیریوس استرالیایی با نتیجه ۲-۰ شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که چند روز پیش و در مسابقات ۵۰۰ امتیازی اوپن واشینگتن، کیریوس توانسته بود به مقام قهرمانی بخش انفرادی مردان دست یابد. تنیسور شماره ۳۳ دنیا از بریتانیا با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ برابر کیریوسِ ۲۴ ساله به پیروزی رسید تا به مرحله یک شانزدهم پایانی این رقابت ها صعود نماید. کایل ادموند در این مرحله برابر دنیل مدودف از روسیه که مقام دوم مسابقات اوپن واشینگتن را در اختیار دارد، خواهد رفت. کایل ادموند هرگز تحت تاثیر جو روانی بازی کیریوس قرار نگرفت و توانست با یک بازی حساب شده، قهرمان رقابت های سیتی اوپن در سال ۲۰۱۹ را از پیش رو بردارد. تماشاگران تنیس باز هم شاهد حوادث عجیب و غریبی در دیدار نیک کیریوس بودند؛ مسابقه ادموند و کیریوس که زیر بارش باران انجام پذیرفت، نیک برای خشک کردن خود حوله های مخصوصی را درخواست کرده بود. حوله هایی که برخلاف آن چیزی که در این رقابت ها و با مارک های این تورنمنت به ورزشکاران ارائه می شد بود و به همین دلیل نیز در این دیدار شاهد وقفه ۲۰ دقیقه ای بودیم!

کایل ادموند

کامرون نری دیگر نماینده حاضر بریتانیا در این مسابقات بود که در دومین بازی خود که از مرحله یک شانزدهم انجام می شد برابر الکساندر زورف از آلمان قرار گرفت. نفر سوم تنیس بازان بریتانیا در رده بندی جهانی تنیس با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۷ (۴-۷) و ۴-۶ مقابل نماینده سرشناس آلمان شکست خورد تا از گردانه این مسابقات حذف گردد. زورف آلمانی که در سال ۲۰۱۷ موفق به فتح رقابت های راجرز کاپ شده بود، در دور سوم این تورنمنت تنیس به مصافِ سید سیزدهم این مسابقات یعنی نیکولوز باسیلاشویلی از گرجستان خواهد رفت. دن ایوانز از بریتانیا نیز در مرحله یک شانزدهم به مصاف رافائل نادال سرشناس خواهد رفت. ضمن اینکه زوج اندی ماری و لوپز نیز در نخستین بازی خود در رقابت های دوبل مردان موفق به شکست کوبوت از لهستان و ملو از برزیل شدند و به مرحله یک هشتم پایانی این مسابقات صعود کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار