19/04/2024

با بازی تنیس در یک ساعت بیش از 500 کالری بسوزانید.

  • توسط مریم
  • 21/11/2019
  • 0

زمانی که وارد باشگاه بدنسازی می شوم ، تردمیل و وسایل زیادی را روبروی خود می بینم. برای این که در باشگاه انگیزه خود را حفظ کنید باید بسیار تلاش کنید و بسیار صبور باشید و بسیاری از اوقات پرانگیزه باقی ماندن غیر ممکن است. ظاهرا من تنها نیستم چون ورزش هایی مانند کراس فیت که شما در آنجا می توانید خود را برای باانگیزه بودن با گروهی از دوستان شکنجه دهید ، بسیار رایج شده است.

چه بدانید یا نه ، بسیاری از تمرین های کراس فیت حول آموزش فرجه ای یا موج های کوتاه مدت از حرکات سنگین و سخت می چرخد که پس از آن دوره های کوتاه ریکاوری می باشد. هر چند شکی نیست که تمرین ها سخت و طاقت فرسا هستند اما کراس فیت بسیار محبوب شده است چون این نوع ورزش دوره ای یکی از بهترین راه ها برای ساختن سریع اندام عضلانی می باشد.

با وجود همه این ها ، همه دوست ندارند تا تمرین های سخت و سنگین کراس فیت را انجام دهند .

بازی تنیس را امتحان کنید. تنیس یک ورزش و یک بازی است و هم چنین مفرح و سرگرم کننده است و از همه مهم تر این که حول آموزش دوره ای می چرخد که می تواند به شما کمک کند وزن کم کنید و و بدون تمرین سخت و طاقت فرسا اندام خود را بسازید.

آیا می دانید که هر جلسه یک ساعته بازی تنیس بهتر از تمام تمرین هایی است که در باشگاه انجام می دهید؟

بازی تنیس

چرا؟ چون تنیس تمام اعضای بدن شما را از نوک سر تا پنجه پا درگیر می کند و آنها را به فعالیت وادار می کند.

این اتفاقی نیست که رافائل نادال و ماریا شاراپوا پاهایی عالی و عضلات شکم خوبی دارند. حرکاتی که در بازی تنیس انجام می شود حتی در سطح مبتدی ، پاها ، بازوها و مرکز بدن شما را هماهنگ می کنند و آنها را می سازند. یک ساعت تنیس بازی کردن بیش از 500 کالری از شما خواهد سوزاند و عضلات اصلی شما را قوی می کنند در حالی که همه این عضلات در حال لذت بردن از این ورزش نیز هستند.

من همیشه طرفدار استفاده از  ورزش جهت ساختن اندام بوده ام نه بدنسازی. ورزش هایی مانند بسکتبال و فوتبال برای پاهای شما مناسب هستند و لیفتینگ شما را قدرتمندتر می کند اما تنیس همه این کارها را به یکباره انجام می دهد.

در گذشته زمانی که من کامل مشغول آموزش حرفه ای که 45 ساعت در هفته بود ، بودم اصلا وقتی برای رفتن به باشگاه نداشتم اما بدن و اندام من همیشه مناسب و عالی بود.  من هر هفته 45 ساعت از تمام بدنم کار می کشیدم. من دریافتم که پاها ، بازوها و به ویژه عضلات شکم من بوسیله دویدن ، چرخش و تاب خوردن در تنیس حالت بهتری خواهند داشت و نیازی نیست تا با تمرین های سخت بدنسازی خودم را شکنجه دهم.

حال تصور کنید بازی تنیس چقدر برای شما در زمان صرفه جویی خواهد کرد؟ دیگر نیازی نیست تا برای هر عضله ای تمرین خاصی انجام دهید و هر جلسه حرکات خاصی را در باشگاه انجام دهید. تنیس همه این کارها را برای شما انجام خواهد داد.

آماده اید تا با خوشگذرانی در یک ساعت بیش از 500 کالری بسوزانید؟ زمان آن رسیده که شروع کنید . می توانید به باشگاه تنیس نزدیک محل اقامت خود بروید و شروع کنید.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار